خرید عمده از علی اکسپرس و حمل آن از چین به ایران

علی اکسپرس به جرات یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین است که از لحاظ تنوع محصولات در جایگاه فوق‌العاده‌ای قرار دارد.این فروشگاه اینترنتی که در سال 2010 میلادی از سوی شرکت علی بابا راه‌اندازی شد، نسبت به فروشگاه‌های آنلاین دیگر قیمت‌های ارزان‌تری دارد و تامین‌کننده‌ای عالی برای خرید عمده به‌شمار می‌آید.

در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که برای ایرانیان داخل کشور، خرید عمده از علی اکسپرس و حمل کالاها از چین به ایران چگونه میسر است. اگر شما نیز تمایل دارید که در این باره اطلاعات مفیدی را به‌دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید از علی اکسپرس برای ایرانیان

با در نظر گرفتن تحریم‌های ناعادلانه فعلی علیه ایران، از لحاظ واریز وجه، امکان خرید مستقیم از علی اکسپرس برای ایرانیان داخل کشور وجود ندارد. از این روی شما باید این کار را از طریق یک شرکت بازرگانی واسط انجام دهید. شرکت بازرگانی وانیکس، به‌عنوان واسط خرید از علی اکسپرس، در چین فعالیت می‌کند و شما این امکان را دارید که با اطمینان خاطر و سهولت کامل، خرید عمده خود از علی اکسپرس چین را از طریق این شرکت انجام دهید. به این ترتیب انتقال پول از طریق وانیکس انجام می‌شود و شما می‌توانید محصولات و محموله خریداری‌شده خود را به راحتی در ایران از نماینده وانیکس تحویل بگیرید.

نکته و امتیاز مهم: شما با خرید عمده از طریق وانیکس از پرداخت هزینه گمرکی نیز معاف می‌شوید و نیازی نخواهد بود که برای واردات خود هزینه‌های قابل توجه گمرکی بپردازید. این نیز امتیازی دیگر است که از این طریق به‌دست می‌آورید.

مراحل خرید عمده از علی اکسپرس از طریق وانیکس

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، برای این‌که ایرانیان داخل کشور بتوانند خرید خود را به‌صورت عمده از علی اکسپرس چین انجام دهند، به یک شرکت بازرگانی معتمد واسط نیاز است که وانیکس این نقش را به خوبی ایفا می‌کند. مراحل خرید عمده از علی اکسپرس از طریق وانیکس به شرح زیر است:

  • مرحله اول: پیش از هر چیز قراداد تضمین‌شده‌ای بین شما و شرکت بازرگانی وانیکس منعقد خواهد شد. طبق این قرارداد، ضمانت سالم رسیدن کالاها از چین به دست شما در ایران با شرکت بازرگانی وانیکس است و در صورتی‌که تا زمان رسیدن کالاها به شما مشکلی پیش بیاید، جبران آن برعهده وانیکس خواهد بود.
  • مرحله دوم: شما در صورت تمایل می‌توانید درخواست دریافت نمونه یا سمپل محصولات مورد نظر خود را داشته باشید. به این ترتیب امکان بررسی کامل محصول و اطمینان از کیفیت و ارزش فروش آن برای سودآوری موردنظر خود را خواهید داشت. این فرصتی عالی است که تنها به مشاهده تصویر محصولات بسنده نکنید و با بررسی و ارزیابی کامل سمپل بتوانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. این مورد به‌ویژه برای زمانی که قصد سفارش انبوه کالایی را دارید، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.
  • مرحله سوم: در این مرحله شرکت بازرگانی وانیکس، هماهنگی‌های لازم را با تامین‌کننده علی اکسپرس انجام خواهد داد و شما هزینه خرید کالا را به وانیکس می‌پردازید و نماینده شرکت، واریز را به حساب تامین‌کننده و علی اکسپرس انجام می‌دهد. خرید از علی اکسپرس با کمترین کارمزد از طریق وانیکس فرصتی است که واردات را برای شما به مراتب جذاب‌تر و سودآورتر خواهد کرد.
  • مرحله چهارم: در این مرحله کالای خریداری‌شده شما به انبار شرکت بازرگانی وانیکس در چین منتقل می‌شود و بعد از بررسی‌های لازم از سلامت و صحت بار، به ایران ارسال خواهد شد.
  • مرحله پنجم: پس از رسیدن محموله به ایران، هماهنگی لازم با مشتری صورت می‌گیرد تا کالاها تحویل داده شوند.

همان‌طور که مشاهده کردید، خرید عمده از علی اکسپرس از طریق وانیکس به راحتی انجام می‌گیرد و شما در این فرایند هیچ چالش خاص و مهمی را تجربه نخواهید کرد.

مزایای خرید از علی اکسپرس چین

از جمله مزایای خرید از علی اکسپرس چین می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه: علی اکسپرس به قیمت‌های پایین و مناسب معروف است. این ویژگی را می‌توان به دلیل رقابت شدید بین فروشندگان این پلتفرم و همچنین هزینه‌های تولید پایین در چین دانست.
  • تنوع عظیم محصول: علی اکسپرس طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله لوازم الکترونیکی، لباس، لوازم منزل، جواهرات و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. تقریبا هر چیزی که فکرش را می‌کنید، می‌توانید در علی اکسپرس بیابید.
  • بدون حداقل سفارش: برخلاف برخی از عمده‌فروشان آنلاین، علی اکسپرس به شما امکان می‌دهد که بدون هیچ‌گونه الزام به حداقل سفارش، هر تعداد کالایی را که می‌خواهید، خریداری کنید.
  • حفاظت از خریدار: علی اکسپرس دارای برنامه حفاظت از خریدار است و در صورت بروز مشکل در فرایند سفارش، بازپرداخت یا تعویض را برای آن‌ها در نظر گرفته است.
  • روش‌های پرداخت آسان: علی اکسپرس از انواع روش‌های پرداخت از جمله کارت‌های اعتباری، پی‌پال و Western Union پشتیبانی می‌کند که البته از داخل ایران امکان انتقال پول وجود ندارد.
  • مطالعه نظرات مشتریان: علی اکسپرس به شما امکان می‌‌دهد تا نظرات خریداران دیگر را در مورد محصولات بخوانید. به این ترتیب راحت‌تر می‌توانید برای انتخاب کالای مناسب تصمیم‌گیری کنید.
  • اپلیکیشن موبایل: علی اکسپرس دارای برنامه موبایل است تا از طریق آن به راحتی این فروشگاه آنلاین را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود دنبال کنید و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

با تمام توضیحات بالا به نظر می‌رسد که خرید عمده از علی اکسپرس، از طریق شرکت بازرگانی وانیکس، امکانی عالی و قابل توجه باشد. این فرصتی فوق‌العاده است که بتوانید واردات را بدون هزینه گمرکی انجام دهید و سود قابل توجهی کسب کنید، برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره خرید از علی اکسپرس  و حمل کالاهای خود از چین می‌توانید به آدرس زیر در سایت وانیکس مراجعه کنید.

https://1xcompany.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%B3/

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.