شکست دو بر یک پرسپولیس برابر آلومینیوم در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با برتری دو بر یک شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.

به گزارش تازه‌نیوز، در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی این شهر میزبان پرسپولیس بود که نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر یک آلومینیویم به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۵ گلزنی کرد و گل‌های آلومینیوم را نیز شاهین توکلی در دقیقه ۲۰ و حامد پاکدل ۳۰ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار را پرسپولیس هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به یک کرنر دست پیدا کرد و توانست با استفاده از این فرصت دروازه حریف را باز کند. در دقیقه ۵، روی ارسال احمد نورالهی که از روی نقطه کرنر انجام شد، کمال کامیابی‌نیا با یک ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۵، امید سینک با حرکت از سمت و ارسال توپ به درون محوطه جریمه پرسپولیس، فرصت خوبی برای مهدی حسینی ایجاد کرد تا شوت زنی کند اما شوت پای راست او را لک مهار کرد.

در دقیقه۱۶، احسان پهلوان درون محوطه جریمه آلومینیوم به توپ رسید و با یک پاس کوتاه توپ را در محوطه شش قدم به مهدی عبدی رساند اما شوت این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۰، روی یک ضربه ایستگاهی، امید سینک از سمت چپ توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و شاهین توکلی با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۳۰، باز هم سفیدپوشان آلومینیوم سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و باز هم سینک توپ را روی دروازه ارسال کرد و اینبار حامد پاکدل با یک ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۵، سعید آقایی با حرکت از سمت چپ و ارسال توپ روی دروازه، توپ را به مهدی عبدی درون محوطه جریمه آلومینیوم رساند اما شوت این بازیکن را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، احسان حسینی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، سیدمهدی حسینی، امید سینک، میثم آقایی، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و مصطفی احمدی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.