گل‌محمدی: رسول‌پناه با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در خانه آلومینیوم اراک به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. این اولین شکست تیم پرسپولیس در فصل جاری بود.

یحیی گل محمدی، مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: ما خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم و حریف روی دو ایستگاهی کل نود دقیقه استفاده کرد و روی دروازه ما آمد. متاسفانه هر دو بار هم روی ایستگاهی گل خوردیم. هر چه هم در این زمینی که فوتبال کردن سخت است و ضربات ایستگاهی تعیین کننده است، تلاش کردیم جبران کنیم اما اینطور نشد. به تیم حریف تبریک می‌گوییم. باید بیشتر کار کنیم و بیشتر حواسمان باشد. مشکلات زیادی وجود دارد اما باید روی کار و تمرینات تمرکز کنیم و در ادامه بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

با توجه به اینکه محمد انصاری آماده بود شما به شیری و احسان حسینی بازی دادید. گل محمدی در این خصوص گفت: محمد هنوز شرایط بازی ندارد و باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد. اگر در این بازی‌های سخت برای ما بازی کند ریسک بالایی دارد. با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم و دوباره مصدوم شود. ما دو دفاع وسط اصلی را نداشتیم و به دلیل بازی قبلی که مصدوم شدند. هر چه داشتیم در خط دفاعی و خط حمله استفاده کردیم اما در هر صورت اتفاقاتی که از گذشته برای ما افتاده یک سری تبعاتی دارد و ما این تبعات را می‌گذرانیم. متاسفانه شرایط طوری است که تا می‌توانیم باید تحمل کنیم. باید سرسختانه دنبال این باشیم که تمرکز را از دست ندهیم و راه را ادامه بدهیم. مشکلات وجود دارد اما باید با این مشکلات و کمبود ها در اتفاقات مالی و گذشته بجنگیم. باید شرایط را طوری رقم بزنیم که از این مشکلات بگذریم.

با رفتن رسول پناه مشکلات حل می شود؟ سرمربی پرسپولیس در این خصوص گفت: رفتن ایشان دردی را از ما دوا نمی‌کند. ایشان چند ماه اینجا بودند و اینقدر مشکل به وجود آوردند و این تیم را انگار با بولدوزر از رویش رد شد! کارش تمام شد و رفت و کسی از او نمی‌پرسد که چرا این اتفاقات افتاد. متاسفانه امسال شرایطی را برای پرسپولیس رقم زدند که قبلا هم گفتم. امسال نمی‌خواستند تیم ما نتیجه بگیرد و پنجمین قهرمانی را به دست بیاورد. هیچ دلیل ندارد تیمی که برای فوتبال ما آبرو و حیثیت ایجاد کرده و بعد این همه مشکل داشته باشد طبیعی نیست و دست‌های زیادی در کار است که این تیم به راهش ادامه ندهد.

گل محمدی اضافه کرد: هیچ کس هم نیست که جواب دهد و درباره این مسائل صحبت کند. تبعات این تصمیم گیری‌ها را می گذرانیم و بازیکنانمان یکی یکی از دست رفتند و بعد بیانیه می دادند که رفتن آنها در روند باشگاه تاثیری ندارد. فقط بیانیه چیپ و مسخره می‌نوشتند و برای خودشان کارهایشان را توجیه می‌کردند. در هر صورت این مشکلات وجود داشته و دارد و این تبعات هنوز در تیم وجود دارد. باید روی کارمان تمرکز کنیم و چاره‌ای نداریم و با این وضعیت باید ادامه بدهیم. حق نداریم با احساسات هواداران خوبمان بی تفاوت باشیم و باید ازاین مشکلات عبور کنیم که اتفاقات خوبی را برای آینده این باشگاه رقم بزنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: بین باشگاه‌ها نباید تبعیض قائل شوند. برای یک تیم آدم‌های قوی و پولدار اقتصادی گذاشتند و برای تیمی مثل ما هم آدم‌های ضعیف گذاشتند که آمدند باشگاه را شخم زدند و رفتند که کسی درباره آنها صحبت نکرد. به هر حال باید این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.