بیانیه باشگاه بارسلونا در واکنش به افشای جزئیات قرارداد مسی

باشگاه بارسلونا در حمایت از فوق‌ستاره آرژانتینی خود، اقدام روزنامه «ال‌موندو» در جهت انتشار جزئیات قرارداد لیونل مسی را محکوم کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، باشگاه بارسلونا در واکنش به افشاگری نشریه «ال‌موندو» که جزئیات قرارداد لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها را فاش کرد، بیانیه‌ای حمایتی از برنده ۶ توپ طلا منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «با توجه به اطلاعاتی که امروز در روزنامه «ال‌موندو» در رابطه با قرارداد حرفه‌ای امضا شده بین باشگاه بارسلونا و لیونل مسی منتشر شد، باشگاه بارسلونا از انتشار جزئیات این قرارداد ابراز تاسف می‌کند زیرا این سندی محرمانه است که با رعایت اصل محرمانه بودن بین طرفین انجام شده است».

در ادامه بیانیه می‌خوانید: «باشگاه بارسلونا قاطعانه مسئولیت انتشار این سند در این روزنامه را رد می‌کند و در برابر خدشه‌ احتمالی ناشی از انتشار این سند، علیه روزنامه «ال‌موندو» اقدامات قانونی مقتضی را انجام خواهد داد».

در پایان این بیانه آمده است: «باشگاه بارسلونا حمایت مطلق خود را از لیونل مسی اعلام می‌کند به خصوص در مواجهه با هر گونه تلاش برای بی‌اعتبار کردن چهره او و آسیب رساندن به روابط لئو با باشگاهی که در آن برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان و تاریخ فوتبال کار کرده است».

همچنین «رادیو کاتالونیا» خبر داد که لیونل مسی نیز خودش شکایت‌نامه‌ای علیه «ال‌موندو» بابت افشای جزئیات قراردادش و انتشار سند قرارادش تنظیم کرده است. وکیل فوق‌ستاره ۳۳ ساله بارسا هم دنبال پیدا کردن افرادی که به اسناد قرارداد این بازیکن دسترسی داشته‌اند و آن را در اختیار این روزنامه گذاشته‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.