امباپه: هنوز چیزی تمام نشده است

ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، گفت: پیروزی ما مقابل بارسلونا بسیار باشکوه بود اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در چارچوب دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست بارسلونا را در نوکمپ و با نتیجه چهار بر یک از پیش رو بردارد. «کیلیان امباپه» ستاره جوان پاریسی‌ها موفق شد با به ثمر رساندن سه گل تاثیر بسزایی در پیروزی تیمش داشته باشد.

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن پس از پایان این بازی در مصاحبه با RMC، اظهار داشت: از نتیجه بازی بسیار خوشحال هستیم. این یک بازی بسیار مهم برای ما بود. می‌خواستیم به اینجا بیاییم تا برنده شویم و موفق هم شدیم.

وی ادامه داد: امشب بسیار باشکوه بود اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است. خیلی خوشحالم.  همیشه به دنبال این هستم که بهترین عملکردم را در تیم ارائه دهم. همیشه نتوانستم موفق باشم اما هیچوقت در زندگی و تلاش کردن کوتاه نمی‌آیم.

امباپه افزود: امروز نتیجه تلاش‌های سخت ما دیده شد. ما از نظر جسمی شرایط بسیار بهتری نسبت به اوایل شیوع کرونا داریم.

ستاره ۲۲ ساله پاری‌سن‌ژرمن در مورد آینده خود، عنوان کرد: اینکه بخواهم با یک بازی در خصوص آینده‌ام تصمیم بگیرم، احمقانه است. واقعیت این است که این موضوع نیاز به فکر بسیار زیادی دارد. همیشه این را گفته‌ام که در پاریس خوشحالم. این نوع مسابقات نیز باعث بیشتر خوشحال شدنم می‌شود. پیراهن پاری‌سن‌ژرمن یکی از پیراهن‌هایی است که من آن را با قلبم دوست دارم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.