اسرائیل از ترس حمله ایران، یک برنامه رسمی را لغو کرد

ترس از حمله ایران به اسرائیل، حضور نمایندگان این رژیم اشغالگر را در یک نمایشگاه رسمی در دوبی لغو کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، ترس از حمله ایران به اسرائیل، یک برنامه مهم این رژیم اشغالگر را لغو کرد. اسرائیل از ترس حمله ایران به اعضای هیئت نمایندگی خود از شرکت در نمایشگاه جنگ افزارها در امارات خودداری کرد! «تایمز آو اسرائیل» در تازه ترین تحلیل خود درباره رویارویی ایران و اسرائیل نوشته است: اسرائیل حضور هیئت نمایندگی خود در نمایشگاه جنگ افزار در دبی را که این هفته برگزار می شود به علت ترس از ترور اعضای این هیئت توسط ایران، لغو کرده است. به گزارش یک شبکه تلویزیونی اسرائیل، قرار بود روسای شرکت های بزرگ تسلیحاتی اسرائیل به امید بستن قراردادهای سود آور در پی عادی سازی روابط با امارات، در این نمایشگاه شرکت کنند.

نمایشگاه دو سالانه جنگ افزار و کنفرانس مربوط به مسایل تسلیحاتی امارات، بزرگترین نمایشگاه در نوع خود در خاورمیانه محسوب می شود. این نخستین سال بود که شرکت های اسلحه سازی اسرائیل برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده بودند. با این حال، وزارت دفاع اسرائیل روز ۱۵ فوریه اعلام کرد هیئت نمایندگی اسرائیل در این نمایشگاه شرکت نخواهد کرد چون فرودگاه بن گورین به علت شیوع ویروس کرونا بسته است.

کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل بیانیه وزارت دفاع را صرفا یک بهانه اعلام و تاکید کرد اسرائیل سفر هیئت نمایندگی خود به دبی برای شرکت در این نمایشگاه را به علت ترس از ترور آن ها از سوی ایران لغو کرده است. گفته می شود این تصمیم به علت ترس از انتقام گیری ایران از حملات اسرائیل به اهداف ایران در داخل این کشور و در سوریه و ترور فخری زاده که به اسرائیل نسبت داده شده، اتخاذ شده است.

قرار بود مقامات صنایع دفاعی وابسته به دولت اسرائیل از جمله صنایع هوا- فضای رافائل و شرکت های خصوصی اسلحه سازی در کنفرانسی در حاشیه نمایشگاه دبی، شرکت کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.