استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی زبان به صورت آنلاین و یا حضوری فعالیت داشته باشید و درآمد کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر در جست‌وجوی آگهی‌های مرتبط با استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی زبان به صورت آنلاین و یا حضوری فعالیت داشته باشید و درآمد کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید.

زبان انگلیسی یکی از زمینه‌هایی است که برای کلاس خصوصی متقاضیان زیادی دارد. اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید و در این زمینه توانایی خوبی هم دارید می‌توانید امیدوار باشید که به درآمدهای بالا برسید. البته در نظر داشته باشید که برای کسب درآمد از تدریس خصوصی زبان به صورت آنلاین و یا حضوری تنها راهکار استخدام شدن در آموزشگاههای تدریس خصوصی نیست. شما می‌توانید در سایت‌های تدریس خصوصی معتبر مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس عضو شوید و با درج مشخصات خودتان در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. این روش بسیار خوب و پربازده است. اگر به عنوان معلم خصوصی زبان (آنلاین یا حضوری) استخدام شوید و مثلا هر جلسه ۱۵۰هزار تومان دریافت کنید، هر جلسه باید ۲۰ تا ۳۰ درصد مبلغ را به آموزشگاه پرداخت کنید. البته همکاری با آموزشگاه‌ها هم می‌تواند مفید باشد اما حداقل در کنار آن به فکر جذب شاگرد به صورت مستقیم باشید. برای این‌که بتوانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و از آموزش زبان درامد کسب کنید به صورت زیر عمل نمایید.

  1. در گوگل عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی را جستجو کنید.
  2. در نتایج نمایش داده شده در گوگل بر روی سایت ایران مدرس کلیک کنید و وارد این سایت شوید.
  3. در سایت ایران مدرس عضو شده، وارد پنل کاربری شوید و اطلاعات کامل و دروس تدریسی خودتان را ثبت نمایید.
  4. بعد از تایید مدیریت سایت، اطلاعات ثبت شده توسط شما در ایران مدرس نمایش داده شده و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی زبان در ارتباط خواهید بود.

در ایران مدرس استخدام رسمی معلم خصوصی زبان به صورت آنلاین وجود ندارد اما بدون هیچ واسطه‌ای می‌توانید با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگرد جذب کنید. این روش در کنار استخدامی در آموزشگاه‌های زبان و یا به جای آن می‌تواند بسیار مفید باشد. وقتی خودتان به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط هستید قیمت کلاس را خودتان مشخص خواهید کرد. به این ترتیب، با افزایش تجربه و قوی شدن رزومه کاری خودتان می‌توانید به تدریج قیمت کلاس‌ها را افزایش دهید و درآمد بیشتری کسب کنید. در ضمن، به نسبت استخدامی در موسسات زبان این مزیت را هم دارد که هر جلسه لازم نیست درصدی از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمایید. البته در این روش برای جذب شاگرد باید سعی کنید رزومه کاری و سوابق تدریس خودتان را بسیار خوب بنویسید. وقتی می‌خواهید در آموزشگاه استخدام شوید باید نظر مدیر آموزشگاه زبان را جلب کنید اما وقتی می‌خواهید از طریق ثبت نام در ایران مدرس یا هر روش دیگری به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید باید رزومه و سوابق تدریس خودتان را به گونه‌ای بنویسید که نظر شاگرد یا والدین ایشان را جذب نمایید. در هر صورت، به هر میزان قوی‌تر کار کنید و رزومه بهتری داشته باشید امکان موفقیت شما به عنوان یک معلم خصوصی زبان آنلاین یا حضوری بیشتر خواهد شد.

در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php معلم‌های خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری از کل تهران و ایران حضور دارند و شما هم می‌توانید با مراجعه به این سایت و عضویت در آن به راحتی شاگرد جذب کنید. در خارج از ایران هم سایت‌هایی مانند preply.com و www.italki.com در زمینه تدریس خصوصی آنلاین زبان فعالیت دارند. مزیت تدریس خصوصی مجازی زبان این است که هر جای ایران و جهان که هستید می‌توانید از هر جای ایران و جهان شاگرد بگیرید و محدودیت مکانی و زمانی برداشته شده است.

مقایسه استخدام معلم خصوصی زبان و جذب شاگرد مستقیم

اگر در حال حاضر در آموزشگاهی استخدام شده‌اید کار خودتان را ادامه دهید ولی این روش را هم برای جذب شاگرد شروع کنید و آن را جدی بگیرید. اگر در شروع کار هستید، برای استخدام شدن به عنوان مدرس خصوصی زبان در آموزشگاه‌ها اقدام کنید ولی این روش را هم در کنار آن شروع نمایید. مطمئن باشید اگر بتوانید به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید از هر روش دیگری برای شما مفیدتر خواهد بود.

توصیه برای جذب شاگرد بیشتر

نمونه فیلم تدریس هم ارائه دهید. به هر میزان فیلم‌های بیشتری ارائه کنید بهتر است. اگر مدرک آیلتس دارید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت داشته باشید، مدرک خودتان را هم در ایران مدرس قرار دهید. برای تعداد مدارک و فیلم‌های نمونه تدریسی که می‌توانید در ایران مدرس IranModares.com (بزرگترین سایت تدریس خصوصی زبان انگلیسی، زبان کنکور، آیلتس، تافل و سایر دروس) ارائه کنید محدودیتی وجود ندارد. به هر میزان بیشتر فعالیت کنید بهتر نتیجه می‌گیرید.

پیشنهادهایی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان

با توجه به موارد گفته شده واضح است که زبان انگلیسی در تمام ایام تحصیل و حتی بعد از تحصیل هم لازم است. بنابراین فعالیت در این زمینه می‌تواند کاملا درآمدزا باشد به شرطی که خودتان هم امادگی‌های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید، بر زبان انگلیسی مسلط باشید، راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و با برگزاری جلسات تدریس مفید و موثر شاگردهایتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. برای موفق شدن در تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php باید در زمینه‌های مختلفی خوب عمل کنید. در مرحله اول واقعا اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید و از آموزش و تدریس آن لذت می‌برید در این زمینه فعالیت کنید. بسیاری از افراد وقتی از کارهای دیگر ناامید می‌شوند سراغ تدریس زبان می‌آیند. این کار به صورت موقت ممکن است برای کسب درامد مفید باشد ولی به هر حال اگر کار تدریس زبان انگلیسی را به عنوان کار اصلی خودتان می‌خواهید ادامه دهید در رابطه با شروع کردن آن کمی فکر کنید. اگر از تدریس و آموزش زبان خوشتان می‌آید مطمئنا مهمترین ویژگی برای موفقیت در این زمینه را دارید. اگر با علاقه به تدریس زبان روی آورده باشید از تدریس آن لذت می‌برید و با علاقه درس می‌دهید و در نتیجه شاگردهای شما هم سر ذوق آمده به شما گوش خواهند داد و به درس علاقه‌مند خواهند شد. سایت‌های خوب آموزش زبان مانند learnenglish.britishcouncil.org، learnenglish.de و … را هم می‌توانید به شاگردهای خودتان معرفی کنید.

چرا استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی زبان درآمد خوبی دارد؟

زبان انگلیسی یک زبان بین‌المللی است و همه افراد در حال حاضر به ارزش آن و به اهمیت یادگیری آن واقف هستند. از همان دوران ابتدایی دانش‌آموزان در کلاس‌های آموزش زبان در آموزشگاه‌ها شرکت می‌کنند و سعی می‌کنند زبان خودشان را تقویت نمایند. در دوران متوسطه اول و دوم (راهنمایی و دبیرستان) زبان به صورت رسمی وارد درس‌های دانش‌آموزان شده و در نتیجه یادگیری آن اهمت بیشتری هم پیدا می‌کند. در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم بلد بودن و یادگیری اصولی زبان انگلیسی از دو جهت و یا حتی بیشتر اهمیت دارد. دانش اموزان زبان انگلیسی را مطالعه می‌کنند و در کلاس‌های تدریس خصوصی شرکت می‌کنند تا بتوانند از پس امتحان زبان بر بیایند و از طرفی می‌دانند که در کنکور هم خوب زدن تست‌های کنکور زبان در کسب رتبه خوب به آن‌ها کمک زیادی می‌کند. درس زبان انگلیسی در کنکور مهمترین و یا یکی از مهمترین دروس عمومی است و اگر دانش‌آموزی در این زمینه خوب عمل کند می‌تواند امیدوار باشد که در دروس عمومی تراز بالایی را کسب نماید. در مقطع دانشگاه هم برای بدست آوردن توانایی در مطالعه کتاب‌های زبان اصلی، پاس کردن موفقیت‌آمیز دروس زبان عمومی و تخصصی، موفقیت در مصاحبه‌های شغلی و تحصیلی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، توانایی مطالعه روان مقالات علمی برای انجام کارهای تحقیقاتی و ….. بلد بودن و تسلط بر زبان انگلیسی کاملا مهم است.

توصیه‌های برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی

– میزان درامد شما از تدریس خصوصی زبان انگلیسی با میزان تسلط شما بر درس و میزان رضایت شما رابطه مستقیم دارد. درس را خوب بلد باشید و شاگردهایتان را به نتیجه مورد نظرشان برسانید. تفاوتی ندارد که مستقیم شاگرد جذب می‌کنید و یا در آموزشگاه زبان استخدام شده‌اید. این نکته را همواره مد نظر قرار دهید.

– در هر کاری زمانی شما درآمد خوبی به دست خواهید آورد که مشتریان شما راضی باشند و برای خرید دوباره پیش شما برگردند. در کار تدریس زبان انگلیسی هم داشتن شاگردهای راضی رمز موفقیت است. اگر در موسسات آموزش زبان هم جذب شده‌اید وقتی شاگردهای شما راضی باشند شاگردهای بیشتری به شما معرفی خواهد شد.

– اگر می‌خواهید در کار تدریس زبان انگلیسی موفق باشید در جلسات اول تدریس خصوصی باید عالی عمل کنید. حتی به نسبت کلاس‌های همیشگی خودتان هم باید بهتر و در سطح بالاتری تدریس کنید. جلسه اول بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. جلسه اول را جدی بگیرید و عالی تدریس کنید.

– اگر از دانشگاه‌های خوب مانند دانشکده زبان دانشگاه تهران ffll.ut.ac.ir، دانشکده زبان دانشگاه اصفهان fgn.ui.ac.ir، دانشگاه تبریز literature.tabrizu.ac.ir و … فارغ‌التحصیل شده‌اید حتما در رزومه خودتان آن را ذکر نمایید. هم برای استخدامی و هم برای جذب شاگرد توسط خودتان بسیار مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php معلم خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس آنلاین و حضوری، بهترین اساتید با نرخ مناسب

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.