خرید جدیدترین مدل‌های کیف چرم زنانه و مردانه از چرم آرتان

امروزه از جمله وسایلی که به صورت روزانه، هم برای زنان و هم برای مردان به کرات استفاده می‌شود، انواع و اقسام کیف است. همانطور که می‌دانید کیف‌ها با کیفیت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسند که مسلماً همه‌ی ما علاقه به استفاده از کیف‌های سطح بالا داریم. معمولاً به افراد توصیه می‌شود که از کیف‌های چرم استفاده کنند چرا که از دوام بیشتری نسبت به دیگر انواع کیف برخوردار هستند اما باید در نظر گرفت که بسیاری از افراد که خواهان اجناس لوکس هستند، حتی نحوه تشخیص کیف چرم مناسب را نمی‌دانند.

ما در این مطلب قصد داریم در خصوص مدل‌های مختلف کیف چرم زنانه و مردانه صحبت کنیم و همینطور مواردی را درباره چگونگی تشخیص یک کیف چرم با کیفیت با شما در میان خواهیم گذاشت.

کیف چرم اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟

تفاوت‌های زیادی بین محصولات چرم اصل و غیراصل (مصنوعی) وجود دارد که اگر سررشته‌ای برای تشخیص این دو از یکدیگر نداشته باشید، ممکن است محصولات تقلبی یا بی‌کیفیت را خریداری کنید. ما در ادامه به ویژگی‌های یک کیف چرم اصل اشاره خواهیم کرد:

برچسب چرم

معمولاً کیف‌هایی که با چرم طبیعی تولید می‌شوند دارای یک مهر یا نشان که مشخص می‌کند از چرم طبیعی ساخته شده‌اند، می‌باشند. البته این امکان وجود دارد همانطور که چرم مصنوعی را به جای چرم طبیعی جا می‌زنند از برچسب‌ها یا نشان تقلبی نیز استفاده شود. در این‌گونه موارد باید طبیعی بودن چرم را از دیگر راه‌ها نیز بررسی کنید که در ادامه به آنها بیشتر می‌پردازیم.

بوی خاص چرم

چرم‌های طبیعی دارای بوی خاصی هستند. اغلب کیف‌های چرم طبیعی را می‌توان با استفاده از بو تشخیص داد. البته در این مورد نیز می‌توان از عطرهای تقلبی استفاده کرد تا مشتریان به اشتباه بیوفتند. با این حال بوی طبیعی بودن محصولات چرم مانند کیف یکی از مشخصه‌های اصلی طبیعی یا مصنوعی بودن کالا است.

قیمت چرم

معمولاً کیف‌های چرم طبیعی از ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند لذا گران‌قیمت خواهند بود. اگر در هنگام خرید کیف مردانه یا زنانه احساس کرده‌اید که قیمت فروش کیف با طبیعی بودن چرم آن هم‌خوانی ندارد به مصنوعی و بی‌کیفیت بودن چرم کیف شک کنید.

جنس پشت چرم

برای خرید محصولاتی مانند کیف چرم به درزهای دوخت کالا به دقت نگاه کنید. اگر پشت چرم دارای پرز باشد، آن چرم طبیعی است این در حالی است که پشت پارچه‌های مصنوعی از نخ استفاده شده است. پس اگر متوجه هر گونه نخ در محصولات چرم شده‌اید فرار را به قرار ترجیح دهید.

 یک‌دست نبودن چرم طبیعی

با توجه به اینکه چرم طبیعی از پوست حیوانات خواهد بود، پس نباید در قسمت‌های مختلف یک محصول ضخامت‌ها یکسان باشند. این در حالی است که چرم مصنوعی به دلیل تولید توسط دستگاه کاملاً یک‌دست خواهد بود. پس کاملاً روشن است که یک کیف چرم طبیعی دارای پستی و بلندی‌های بخصوصی روی محصول خواهد بود.

طرح روی چرم

طرح‌هایی که بر روی چرم طبیعی وجود دارد غیرتکراری هستند. با نگاه کردن به محصولات چرم مانند کیف، خیلی راحت خواهید توانست طبیعی یا مصنوعی بودن آن را حدس بزنید. وجود طرح‌های یکسان و تکراری در چرم یعنی چرم مدنظر مصنوعی است و باید از خرید آن خودداری نمایید.

تغییر شکل ندادن چرم طبیعی

معمولاً چرم طبیعی به راحتی تغییر شکل نمی‌دهد و حتی در برابر شعله واکنش خاصی نشان نخواهد داد و در واقع آتش نمی‌گیرد. حتی با فرض آتش گرفتن، بوی بدی از آن بلند نمی‌شود، این در حالی است که چرم مصنوعی تمامی این موارد را با خود بهمراه خواهد داشت.

انواع کیف چرم زنانه و مردانه

برای مردان و زنان می‌توان انواع و اقسام کیف چرم را در نظر گرفت که افراد با توجه به سلیقه‌ و نیازشان کیف مدنظر خود را انتخاب و خریداری می‌کنند. حال ما در ادامه به انواع مختلف کیف چرم بهمراه کاربردهای آنها خواهیم پرداخت:

 کوله پشتی چرم مردانه و زنانه

یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در بین زنان و مردان استفاده از کوله پشتی است که خود به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود. کوله پشتی‌ها برای پیاده‌روی، مسافرت و حتی در بعضی از اوقات برای استفاده در دانشگاه‌ها یا ادارات نیز استفاده می‌شود. بکارگیری از این محصول در بین هر در جنس (مرد و زن) رواج پیدا کرده است چرا که از ویژگی جادار بودن برخوردار است. کوله پشتی چرم زنانه و مردانه در قیمت‌ها و طرح‌های مختلفی یافت می‌شود که افراد با توجه به سلایق‌شان مدل مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

 کیف دوشی چرم مردانه و زنانه

کیف‌ دوشی چرم که دارای طرح‌های متنوعی است برای زنان و مردان در دسترس است. از این نوع کیف چرم می‌توان در محیط‌های مختلفی مانند اداره و یا حتی مجالس استفاده کرد. خانم‌ها به خوبی می‌توانند انواع کیف دوشی چرم را با مانتوهای مختلف و لباس‌های گوناگون ست کنند. در مقابل خرید کیف دوشی برای مردان چندان سخت نیست و این دسته از افراد فقط کافی است که از جنس، رنگ و مدل کیف دوشی خوششان بیاید. از ویژگی‌های بسیار خوب کیف‌ دوشی مردانه این است که دارای بند هستند که در صورتی که نیاز به آن نباشد می‌توان آن را کوتاه و با دست حمل کرد.

 کیف پول چرم مردانه و زنانه

استفاده از کیف پول یکی از نیازهای اکثر افراد بخصوص مردان است. اگر چه انتخاب مدل کیف پول شاید چندان ضروری نباشد اما کیفیتی که یک کیف پول دارد بسیار مهم است. از این رو هم مردان و هم زنان در این خصوص بیشتر بر روی کیفیت جنس مورد نظرشان دقت می‌کنند. با این حال هستند افرادی که شکل و شمایل و حتی نوع رنگ کیف پول چرم نیز برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. در هر صورت می‌توانید با یک انتخاب مناسب سال‌ها از یک کیف پول چرم با کیفیت استفاده کنید بدون آنکه لطمه یا صدمه‌ای به کیف وارد شود.

کیف اداری چرم مردانه و زنانه

کیف‌ اداری یکی از پر مصرف‌ترین محصولاتی است که در بین زنان و مردان رواج دارد. همانطور که می‌دانید از کیف‌های اداری برای انتقال مدارک مورد نیاز از منزل به اداره یا بالعکس استفاده می‌شود پس یکی از ویژگی‌های مهمی که برای این‌گونه محصولات چرم باید در نظر گرفت، کیفیت بالای آنهاست چرا که با انتخاب یک کیف چرم اداری باید برای مدت چند سال از آن استفاده کرد. در حال حاضر می‌توان با مراجعه به مراکز معتبر از جدیدترین مدل‌های کیف اداری چرم زنانه و مردانه بهره برد.

 کیف آرایش چرم زنانه

برای خانم‌ها استفاده از کیف‌های آرایش ضروری به نظر می‌رسد و طبیعتاً اقلام آرایش خود را باید در یک مکانی امن نگهداری کنند و آن چیزی جز یک کیف آرایش چرم با کیفیت نخواهد بود. این‌گونه کیف‌ها در انواع و اقسام طرح وجود دارند که طبق سلیقه هر فرد انتخاب و استفاده می‌شوند. در نظر داشته باشید که کیف‌های آرایش چرم در اندازه‌های مختلفی نیز ارائه می‌شود که بنا به نیاز افراد انتخاب خواهند شد.

کیف مدارک چرم مردانه

همه‌ی مردان یک کیف را بعنوان نگهداری برای مدارک خود اختصاص می‌دهند. معمولاً در هر منزل یک کیف چرم مدارک وجود دارد که در آن همه‌ی اسناد مهم قرار داده می‌شود. البته کیف مدارک فقط به این‌گونه کیف‌ها ختم نمی‌شود و یک‌سری مدارک مهم و دم‌دستی مانند کارت گواهینامه، کارت ملی، کارت سوخت و غیره هستند که باید در کیف‌های کوچک مدارک نگهداری شوند تا هر زمان که به آنها نیاز شد بلافاصله قابل دسترس باشند. در هر حال استفاده از انواع کیف‌های مدارک برای مردان بسیار حیاتی به نظر می‌رسد.

خرید جدیدترین مدل‌های کیف چرم زنانه و مردانه

همیشه خرید محصولات جدید یکی از دغدغه‌های افراد خصوصاً خانم‌هاست چرا که هیچوقت علاقه‌ای به عقب ماندن از مد روز ندارند. در خصوص انتخاب جدیدترین مدل‌های کیف چرم نیز چنین داستانی صدق می‌کند و اگر چه در حال حاضر آقایان نیز در این زمینه خودی نشان داده‌اند اما همچنان خانم‌ها پیشتاز هستند.

برای خرید جدیدترین مدل کیف چرم باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر و محبوب بروید تا در این صورت خرید موفق‌تری داشته باشید. البته نگران نباشید ما در انتهای این مقاله پیشنهاد ویژه‌ای در این خصوص خواهیم داشت تا با استفاده از آن با کمترین دغدغه بتوانید به خرید انواع کیف‌های چرم مدنظرتان بپردازید.

وب‌سایت چرم آرتان مرکز فروش بهترین کیف‌های چرم مردانه و زنانه

اطلاعاتی که در خصوص انواع کیف چرم در این مطلب در اختیار شما عزیزان قرار داده شد به خوبی می‌تواند شما را در امر خرید یک کیف چرم زنانه و مردانه مناسب کمک کند. با این حال قصد داریم فروشگاه معتبری را نیز معرفی کنیم تا با دغدغه‌ی کمتری نسبت به تهیه کیف مورد نیازتان اقدام کنید. وب‌سایت چرم آرتان از جمله مراکزی است که محصولات با کیفیت کیف چرم را برای فروش قرار داده است که رضایت اکثریت مشتریان را نیز به دنبال داشته است.

از مزیت‌های خرید از مرکز چرم آرتان می‌توان به ضمانت محصولات فروخته شده اشاره کرد چرا که این تیم به کیفیت محصولات خود اطمینان کامل دارد. اگر در حال حاضر قصد دارید هر نوع و مدل از کیف مردانه یا زنانه را خریداری کنید، فقط کافی است که به وب‌سایت چرم آرتان مراجعه کنید. همچنین در صورتی که در خصوص محصولات این سایت سوالی داشتید، می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی که در ادامه‌ی مطلب قرار داده‌ایم با مشاوران این تیم تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.