پاپ ‌ماموریت آمریکایی داشت

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: چرا پاپ فرانسیس به عراق آمد و با آیت العظمی سیستانی دیدار کرد؟ پاپ یک ماموریت آمریکایی داشت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) را اشرف انبیاء می‌دانیم و معتقدیم ایشان از تمام انبیاء افضل و اشرف هستند یک تعارف نیست و به این دلیل نیست که ما پیرو امت پیامبر اسلام هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وجود مقدس پیامبر اسلام اشرف انبیاء است و در واقعیت آنچه برای پیامبر فضیلت ایجاد کرده صرف نظر از مزایای شخصی، ایفای رسالت پیامبر را هیچ پیامبر دیگری نداشته است.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: پیامبر اسلام در میان مردمی مبعوث شدند که آن مردم در وضعیت فرهنگی بسیار پائینی بودند؛ جاهلیت عرب بسیار شدید بود.

امام جمعه مشهدمقدس در ادامه با اشاره به اینکه رسالت پیامبر اسلام دارای ابعاد انسان سازی و جامعه‌سازی بود اظهار داشت: مسئله مدیریت اجتماعی و سیاسی در رسالت پیامبر اسلام بسیار مهم بود؛ سیاست عین دیانت است بعد مهم رسالت پیامبر اسلام بود.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه جریان‌های استکباری به دنبال معرفی اسلام سکولار و محدود کردن آن به حوزه فردی هستند بیان کرد: اخیرا جریان‌های استکباری به شیطنتی دست زده‌اند؛ آنها دنبال دوقطبی سازی شیعه هستند و می‌خواهند یک شیعه سکولار را رقم بزنند که فقط به دنبال فردسازی و عبادت باشد.

وی افزود: اینها می‌خواهند شیعه را دوقطبی و تبدیل به شیعه سکولار و فردی تبدیل کنند؛ در دیدار اخیر پاپ با آیت‌الله سیستانی رسانه‌های استکباری این دوقطبی را دنبال کردند و دنبال این شدند که حوزه‌های علمیه شیعه را حوزه سکولار و حوزه انقلابی سیاسی معرفی کنند و بگویند حوزه نجف سکولار است و کاری به سیاست ندارد اما حوزه قم یک حوزه انقلابی- سیاسی است و متاسفانه قلم را فراتر گذاشتند و مرجعیت شیعه را نیز خواستند دوقطبی کرده و یک مرجع سکولار یعنی آیت الله سیستانی و مرجع سیاسی یعنی مقام معظم رهبری معرفی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: چرا پاپ فرانسیس به عراق آمد و با آیت العظمی سیستانی دیدار کرد؟ پاپ یک ماموریت آمریکایی داشت. آمد اینجا زیرا فکر می‌کرد مسئله مقابله با آمریکا مرجع و مبداء آن مرجعیت شیعه است و حامل یک پیام صلح بود تا مردم و حشدالشعبی عراق به جنگ آمریکا نروند. آمریکا هر وقت در برخورد با ما و اسلام کم آوردند متوسل به پاپ شدند؛ روزی که آمریکایی‌ها را جوانان ما گروگان گرفتند متوسل به پاپ شده و پاپ نماینده نزد امام راحل فرستادند و امام برخورد زیبایی کردند و فرمودند به پاپ بگویی اگر مسیح بود اینک از ما حمایت می‌کرد یا آمریکا؟

آیت الله علم‌الهدی اضافه کرد: آیا جز عوامل مزدور آمریکا و ارتجاع منطقه کس دیگری در منطقه قتل عام راه انداخته که اینک پاپ از جانب آمریکا پیام صلح آورده است؟

وی ادامه داد: حوزه علمیه نجف از دیرباز یک حوزه علمیه انقلابی و سیاسی بوده است؛ آیت الله سیستانی یک مرجع انقلابی سیاستمدار و سیاست‌شناس است که در روز سلطه آمریکایی‌ها بر عراق بعد از فاجعه صدام اگر سیاستگذاری‌های این مرجعیت شیعه نبود امروز حکومت عراق دست شیعه نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آن روز که داعشی‌ها ناپاک به عنوان سرباز نیابی وارد عراق شدند و قتل عام راه انداختند آیت الله سیستانی فرمان جهاد دادند و جوانان عراقی با داعش جنگ کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.