گروه صنعتی آذران جام سازنده گلخانه، سقف ریلی و ثابت در ایران

ساخت گلخانه‌های مدرن و صنعتی بر اساس جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا:

گروه صنعتی آذران جام یکی از بهتررین مجموعه‌ها در زمینه‌ی ساخت انواع گلخانه‌های صنعتی و تجاری است و در این زمینه موفّقیت‌های بسیاری را کسب کرده است  و توانایی اجرا در سراسر ایران و نیز امکان اجرا در کشورعراق را دارد و به زودی آمادگی این را خواهد داشت که چه بسا حتی به برترین گلخانه ساز منطقه خاورمیانه تبدیل شود. بهره‌گیری از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای ساخت گلخانه‌های گلخانه‌هایی با سازه گالوانیزه و در سبک گلخانه‌های اسپانیایی پلی کربنات (گاتیک یا مدور) و گلخانه‌های شیشه‌ای (از جنس سکوریت نشکن)، گلخانه های تونلی و یا حتی اسپانیایی نایلونی در مدل‌ها و ابعاد مختلف باعث شده است تا این مجموعه از تمامی زوایا انتخاب مناسبی برای مشتریان باشد و بتواند تمامی نیاز‌های شما عزیزان را پوشش دهد. همچنین این شرکت گلخانه سازی قبل از اجرای پروژه تمامی اطّلاعات مورد نیاز را در رابطه با انواع سازه‌های گلخانه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و شما می‌توانید به منظور بررسی دقیق تر گلخانه سازی های نوین به سایت رسمی این گروه صنعتی مراجعه کنید و قسمت عمده‌ای سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره تخصصی و بازدید کاملا رایگان با ما در ارتباط باشید
09141552344
09141574541
09374667393

سایت: azaranjam.com

سقف ریلی متحرک
سقف ریلی متحرک

 

ساخت و نصب سقف ریلی استخر و حیاط اتوماتیک:

سقف‌های ریلی ثابت سازه‌هایی نوظهور در زمینه‌ی طراحی ساختمان در نظر گرفته می‌شوند و امروزه افراد بسیاری وجود دارند که تمایل دارند تا با نصب سقف ریلی متحرک  از مزایای نور خورشید و هوای تازه در داخل ساختمان خود بهره‌مند شوند. گروه صنعتی آذران جام یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه‌ی ساخت، فروش و نصب سقف ریلی اتوماتیک است و قیمت و کیفیت آذران جام از هر نظر رقابتی است و افتخار این شرکت است که ابتدا از مشتریان خود می خواهد که قیمت و کیفیت آنها را مقایسه کنند و سپس دست به تصمیم گیری بزنند و این مسئله مزیّت بسیار بزرگی برای تمامی تولیدات گروه صنعتی آذران جام در نظر گرفته می‌شود و شهرت و اعتبار این شرکت را افزایش داده است. آب بندی و هوا بندی حرفه‌ای و مناسب، تحمل وزن بالا، قیمت مناسب، کیفیّت مثال زدنی و اجرای پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان تنها بخشی از ویژگی‌های بارز سقف‌های ثابت ریلی این گروهه محسوب می‌شوند و اضافه شدن مواردی همچون ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی رایگان و بازدید از محل کاملا رایگان به مشتریان قبل از اجرای پروژه باعث شده است تا پکیج خدمات ما بسیار کامل‌تر و راضی کننده‌تر شود و افراد بسیاری گروه صنعتی آذران جام را برای رفع نیاز‌های خود انتخاب نمایند.

سقف ثابت سبک
سقف ثابت سبک

ساخت و نصب سقف سبک ثابت و انواع پوشش‌های ثابت برای حیاط، پارکینگ و استخر:

ساخت و نصب مدل‌های مختلف سقف سبک ثابت یکی از اصلی‌ترین شاخه‌های فعّالیت‌های گروه صنعتی آذران جام محسوب می‌شود و مجموعه‌ی ما خدمات بسیار ارزشمندی را در این زمینه به مشتریان ارائه می‌‌دهد. ایجاد کردن سقف برای حیاط، پارکینگ‌ و یا استخر‌ در نگاه اوّل امری بسیار دشوار و طاقت فرسا برای مردم می‌باشد ولی با کمک نیروهای متخصص مجموعه‌ی ما این کار در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیّت انجام خواهد شد. در واقع، شرکت ما تاکنون خدمات بسیار گسترده‌ای را در زمینه‌ی نصب سقف ثابت و نصب انواع پوشش‌های ثابت برای حیاط، پارکینگ و استخر‌هایی با ابعاد مختلف به مشتریان ارائه داده است و رضایت آن‌ها اصلی‌ترین ضمانت قابل ارائه توسّط این مجموعه به مشتریان جدید و کسانی است که قصد دارند تا از خدمات گروه صنعتی آذران جام برای رفع نیاز‌های خود استفاده کنند.

 

ویژگی های خدمات سقف ریلی ، ثابت و گلخانه

ارائه‌ی خدمات باکیفیّت و ماندگار:

اصلی‌ترین ویژگی مجموعه‌ی ما ارائه‌ی خدمات باکیفیّت و بادوام به مشتریان است و این عامل بیشترین تاثیر را بر روی اعتبار ما گذاشته است و این مجموعه را به انتخاب اوّل و آخر مشتریان باهوش تبدیل کرده است. مدیران ارشد این مجموعه کسب رضایت شما عزیزان را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود انتخاب کرده‌اند و شما با یک بار استفاده از خدمات این مجموعه از نزدیک شاهد صحّت این ادّعا خواهید بود و به جمع مشتریان آنها خواهید پیوست.

 

استفاده از نیروهای کارکشته و متخصص:

گروه صنعتی آذران جام مجموعه‌ای جوان، خستگی ناپذیر، پر انرژی و متخصص است و تمامی افرادی که در این شرکت به فعّالیت مشغول هستند آزمایش‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند و این مسئله باعث شده است تا خدمات ارائه شده با کیفیّت‌ بسیار بالایی در این زمینه باشند.

 

سرعت عمل بالا در ارائه‌ی خدمات:

شرکت‌های فنّی بسیاری وجود دارند که با تاخیر فراوان در اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های مختلف باعث کلافگی و سردرگمی مشتریان می‌شوند و زمینه را برای نارضایتی آن‌ها فراهم می‌کنند و لازم به ذکر است که این موارد به هیچ عنوان جایی را در خدمات معرفی شده گروه صنعتی آذران جام ندارند و ما تمامی پروژه‌ها و قرارداد‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام می‌رسانیم و این مورد باعث تمایز ما از شرکت‌های بدنام و فاقد مدیریت صحیح شده است.

 

اجرای پروژه‌های مختلف با هزینه‌ی مناسب:

هزینه‌ی اجرای پروژه‌ها یکی از اصلی‌ترین موارد تاثیرگذار بر روی قدرت انتخاب مشتریان می‌باشد و این مجموعه‌ا با درک این مسئله و با کمک سازوکار‌های بسیاری موفّق شده است تا هزینه‌های اجرای پروژه‌های مختلف از جمله: ساخت انواع گلخانه، تولید و نصب سقف ریلی متحرک و سقف سبک ثابت را به میزان قابل توجّهی کاهش دهد و این ویژگی نقش بسیار پر رنگی را در جذب شدن مشتریان جدید به سوی خدمات  نوین این گروه ایفا کرده است و گروه صنعتی آذران جام را به بهترین انتخاب برای شما عزیزان تبدیل نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره تخصصی و بازدید کاملا رایگان با ما در ارتباط باشید
09141552344
09141574541
09374667393

سایتazaranjam.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.