مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

بخش زیادی از بدن ما از آب تشکیل شده است و برای انجام عملیات فیزیولوژیکی بدنمان نیازمند مقدار زیادی از آب در طول روز هستیم.

آبی که می‌نوشیم باید سالم و تمیز و بدون هیچ ناخالصی باشد. اما متاسفانه در بسیاری از مناطق، آب شرب منازل دارای آلودگی‌های بسیاری می‌باشد و تصفیه‌خانه‌های بزرگ نیز قادر به تصفیه کامل آب و از بین بردن تمام آلودگی‌های آب نیستند. با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توان آلاینده‌های آب را از بین برد و آبی بهداشتی و سالم مصرف نمود. ما در این مطلب قصد داریم تا از عوارض مصرف آب آلوده و فواید دستگاه تصفیه آب خانگی صحبت کنیم.

عوارض مصرف آب آلوده

همه ما می‌دانیم که آب لوله‌کشی خانه‌ها دارای کلر می‌باشد. کلر یک ماده شیمیایی است که تصفیه‌خانه‌های شهری از آن برای گندزدایی آب اسفاده می‌کنند. وجود کلر در آب برای بدن بسیار مضر است و باعث مشکلات زیادی از جمله سرطان و مشکلات تنفسی می‌شود. بنابراین این ماده باید از آب حذف شود.

آب سخت یکی از مشکلاتی است که بسیاری از شهرها با آن مواجه اند. موادی مانند کلسیم و منیزیم باعث سختی آب می‌شوند. اگرچه این مواد برای بدن مفیدند اما مقدار بیش از حد آن خطرناک است. وجود بیش از اندازه از این مواد معدنی در آب باعث تغییر رنگ وسایل فلزی و ایجاد لکه‌های سفید در آن‌ها می‌شود. بنابراین اگر شما با این مشکل مواجه اید بدانید که آب شما سختی زیادی دارد. هم چنین بو و مزه غیرعادی آب نیز به دلیل وجود آهن و مواد معدنی زیاد آب می‌باشد. آب سخت باعث خشکی و خارش پوست و حتی اگزما می‌شود.
نیترات در آب یکی دیگر از آلودگی‌های خطرناک می‌باشد که در کودکان باعث کاهش توانایی خون برای حمل اکسیژن به سراسر بدن می‌شوند و به دنبال آن بیماری به نام کودک آبی به وجود می‌آید که باعث تغییر رنگ پوست کودک به رنگ آبی می‌شود.

فلوراید در آب نیز یک آلاینده خطرناک است. از عوارض این ماده در آب می‌توان به خطر ابتلا به سرطان، ضعیف شدن سیستم عصبی، آسیب‌های ژنتیکی و خشکی مفاصل اشاره نمود.

از دیگر عوارض مصرف آب آلوده بیماری‌های عفونی و گوارشی، آسیب به کلیه و کبد، افزایش خطر ابتلا به سرطان و … می‌باشد که بر اثر وجود ویروس‌ها و باکتری‌های مضر و مواد شیمیایی آب رخ می‌دهند.

فواید دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید آب تصفیه کن خانگی شما را از هر گونه آسیب و مشکات ناشی از آب آلوده ایمن خواهد کرد. چرا که فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی در چندین مرحله آب را پاکسازی و عاری از هر گونه آلاینده‌ای اعم از رسوبات، مواد شیمیایی، کلر، فلزات سنگین، نیترات، فلوراید و ویروس‌ها و میکروب‌ها می‌کند و باعث از بین رفتن سختی آب تا حد بسیار زیادی می‌شود. هم چنین یکی دیگر از فواید این دستگاه شیرین کردن آب است که با از بین بردن یون‌های مضر آب اتفاق می‌افتد. این دستگاه طعم و بوی آب را نیز بهبود می‌دهد و باعث شفافیت آب می‌شود.

با نوشیدن آب تصفیه‌شده دفع سموم وارد شده به بدن بهتر انجام می‌شود، سیستم ایمنی به خصوص در کودکان قوی‌تر می‌شود و مواد معدنی ضروری در آب تصفیه شده حفظ خواهد شد. از دیگر فواید دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توان به کاهش هزیه‌ها در دراز مدت اشاره کرد. با توجه به این که با وجود دستگاه تصفیه آب دیگر از خرید آب‌های معدنی بی‌نیاز می‌شوید، جدا از این که این آب‌ها خواص چندانی ندارند و از میزان کیفیت و استاندارد بودن آن‌ها نیز مطمئن نیستیم، می‌توانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. خرید یک دستگاه تصفیه آب کارکرد و فواید بیشتری را برای شما دارد تا خرید آب‌های معدنی. با آب تصفیه‌کن خانگی کیفیت سلامت خود و خانواده‌تان را بالا می‌برید و از بسیاری از بیماری‌ها و عوارض مصرف آب آلوده پیشگیری خواهید کرد و برای همیشه به آب گوارا و بهداشتی دسترسی خواهید داشت.

مزایای آب یونیزه

دستگاه تصفیه آب قلیایی یکی از بهترین آب تصفیه کن های خانگی می‌باشد که دارای فواید بسیار زیادی است. این دستگاه از یک فیلتر قلیایی علاوه بر فیلترهای اصلی تصفیه آب استفاده می‌کند تا مواد معدنی مفید بدن را به آب اضافه کند. یعنی سختی آب را که تا حد خیلی زیادی در فرایند تصفیه از بین رفته بود تا حد استاندارد افزایش دهد.

فیلتر تصفیه آب

به کمک این فیلتر میزان اسیدیته آب کم شده و آب یونیزه یا قلیایی می‌شود. آب یونیزه دارای آنتی اکسیدان است که باعث بهبود سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از رشد توده‌های سرطانی می‌شود. این آب مشکلات مربوط به دستگاه گوارش از جمله سوزش معده که علتش اسیدی بودن بدن است را کاهش می‌دهد. هم چنین در شادابی و درخشندگی پوست نیز بسیار تاثیرگذار است چون که این آب بهتر جذب بدن می‌شود. افزایش چربی‌سوزی و متابولیسم بدن و جلوگیری از پوکی استخوان از دیگر مزایای آب یونیزه می‌باشد.

برای خرید دستگاه تصفیه آب بدون اتلاف وقت و گذراندن زمان‌های طولانی در فروشگاه‌های مختلف، شرکت راد گستر نوین آماده ارائه دستگاه‌های تصفیه آب خانگی با بهترین برندهای معتبر دنیا به صورت آنلاین به شما مشتریان گرامی می‌باشد. این امر از طریق فروشگاه اینترنتی راد گستر نوین محقق شده است.

شما با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید اقدام به خرید اینترنتی تصفیه آب با بهترین قیمت کنید. قیمت دستگاه تصفیه آب در شرکت راد گستر نوین بسیار مناسب و با تخفیفات ویژه‌ای می‌باشد که در سایت قابل مشاهده است. علاوه بر قیمت مناسب، ارائه کارت گارانتی یک ساله طلایی، خدمات پس از فروش مادام العمر، پشتیبانی دراز مدت و هم چنین ارسال و نصب رایگان دستگاه از مزایای خرید از این شرکت می‌باشد. شما می‌توانید محصولات ارائه شده را در سایت راد گستر نوین مشاهده نمایید و دستگاه خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید. هدف اصلی شرکت راد گستر نوین ایجاد آسایش و رضایتمندی مشتریان از محصولات ارائه شده می‌باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.