اجرای علی‌الحساب مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان در فروردین

محمد شریعتمداری گفت: در اوایل فروردین ماه علی الحساب مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی جهت اجرای مرحله دوم متناسب سازی واریز می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران،  محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: قرار شده بود علی الحساب مبلغی تحت عنوان اجرای مرحله دوم متناسب سازی به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

وی افزود: به دلیل اینکه در ساعات پایانی آخر سال هستیم و فردا ظهر عملیات بانکی متوقف می‌شود، زمان کافی برای تحقق این هدف وجود ندارد.

شریعتمداری ادامه داد: به همین دلیل قرار شد در اوایل فروردین ماه که نظام بانکی مجدد فعال شد، این مبلغ به حساب بازنشستگان واریز شود و مبلغ همانند عیدی، حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

2 نظر
  1. بهادر

    جناب شریعتمداری مبلغ علی الحساب همسان سازی بازنشستکان را یک میلیون ودویست همانند مبلغ عیدی در رسانه مطرح نمودن لیکن عیدی پرداخت شده یک میلیون پانصد به تمام بازنشستگان پرداخت شده است
    میان ماه من تا ماه گردون
    تفاوت از زمین تا اسمان است

  2. مهدی

    چون میخوان افزایش سالیانه شامل مبلغ متناسب سازی نشه انداختن بعد عید اگه حکم حقوق با مبلغ علی الحساب صادر میشد مجبور میشدن 39درصد به کل حقوق اضافه کنن که اقایون راضی نبودن به این کار

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.