سعید محمد با کسی ائتلاف نمی‌کند!

یک منبع خبری نزدیک به شورای وحدت خبر داد که: «سردار سعید محمد، سردار دهقان و سعید جلیلی در واکنش به درخواست دو مجمع اصول گرایی (شورای ائتلاف و شورای وحدت) برای همراهی با این دو جریان تا کنون پاسخ منفی داده اند.

به گزارش تازه‌نیوز، به نظر می رسد در این دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور تعداد زیادی از کاندیدا ها باشیم. اما این سوال مطرح است که کدام کاندیدا انصراف نخواهد داد و تا رقابت بر سر صندوق ها خواهد ایستاد.

در روزها و ماه های گذشته در میان اصول گرایان سردار دهقان و سردار محمد به صورت علنی و محسن رضایی هم با اقدامات و اظهارنظرهایش، تلویحاً حضورش را در انتخابات ریاست جمهوری تایید کرده است.  طی روزهای اخیر این سردار سعید محمد بود که بلافاصله بعد از استعفا از ریاست قرارگاه خاتم الانبیاء کاندیداتوری خود را اعلام کرد تا مُهر پایان بر همه گمانه ها درباره آمدن یا نیامدنش باشد.

اما سعید محمد درحالی از این تصمیم خود رونمایی کرد که برخلاف انتظار، اصولگرایان به استقبال این تصمیم او نرفتند و از قضا آغازگر مخالفت ها با این تصمیم سردار شدند.

 حواشی پیرامون کاندیداتوری سعید محمد فقط به این جنس واکنش ها ختم نشد. آنچنان که برخی خبرها در هفته جاری حکایت از ائتلاف بین محسن رضایی و سردار سعید محمد داشت. برخی اما این زمزمه پشت پرده را رد می کنند. حسین کنعانی مقدم گفته است  قرار شد آقای محمد پیش از اینکه حضورش را به‌طور رسمی اعلام کند، با آقای رضایی صحبتی را انجام دهد، اما با این اقدام اخیر، عملا او پیشنهاد ائتلاف را نپذیرفت و قصد حضور مستقل را دارد.»

محسن رضایی اما وقتی در مقابل سوالی درباره احتمال ائتلافش با سعید محمد قرار گرفت گرچه پاسخ صریحی نداد اما این را گفت که اگر دولتی تشکیل دهد از همه نیروها و کاندیداهای توانمند استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر یک منبع خبری نزدیک به شورای وحدت خبر داد که: سردار سعید محمد، سردار دهقان و سعید جلیلی در واکنش به درخواست دو مجمع اصول گرایی (شورای ائتلاف و شورای وحدت) برای همراهی با این دو جریان تا کنون پاسخ منفی داده اند. اما همچنان رایزنی ها با افراد نامبرده ادامه دارد. این در حالی است که محسن رضایی، قالیباف، و رئیسی تا کنون هماهنگی خود را با دو مجمع اصولگرایی اعلام و صحبت هایی را انجام داده اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.