جزئیات بازداشت علی صبوری پس از جنجال در بیمارستان

بازداشت علی صبوری کمدین معروف با شکایت کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی صورت گرفت و این کمدین با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از دیده‌بان ایران، ماجرای بازداشت علی صبوری این گونه بود که شامگاه ۳۰ اسفند، کمدین معروف، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد.

در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق‌تری روی وی صورت گیرد.

در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان اقدام به داد و فریاد کرد که در این حین مامور انتظامی مستقر در بیمارستان وی را به آرامش دعوت کرد اما علی صبوری با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد و حتی آنژیوکت را از دستان خود جدا کرد و به داد فریاد خود ادامه داد.

داد و فریادهای علی صبوری ادامه‌ داشت، با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت.

سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

این چهره اینستاگرامی می‌گوید: به دلیل حال بد به بیمارستان رجایی  مراجعه کرده است، اما در آنجا با او برخورد بدی شده است. به گفته او در بیمارستان زمان زیادی را با وجود حال بد معطل شده است.

او می‌گوید دکتر و پرستاران برای او کاری نکرده اند و حالش بدتر شده و دچار شوک شده و به دکتر حمله کرده است.

سپس حراست او را نگه داشته و پرستاران به او دیازپام تزریق کرده اند و توسط پلیس بازداشت شده است.

او مدعی شد تعهد گرفتند که فیلمی پخش نشود و بعد از آزادی در بیمارستان گاندی بستری شده است.

توضیحات پرستار اورژانس بیمارستان در مورد علی صبوری

به گفته پرستار شیفت اعلام اینکه فشار صبوری نرمال است موجب عصبانیت او شده است و او شروع به فحاشی کرده است.

او می‌گوید همکارش مورد هجوم فیزیکی علی صبوری قرار گرفته است. به گفته او سه نفر حراست و نرس نتوانستند علی صبوری در بیمارستان را کنترل کنند و به در بیمارستان اسیب زده است.

پرستار می‌گوید آن‌ها به ۱۱۰ زنگ زدند، ولی چون صبوری قابل کنترل نبوده به او داروی آرام بخش تزریق کرده اند.

ببینید: استندآپ علی صبوری درباره دستگیری در پارتی شبانه

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.