آقای وزیر! این حرف‌ها را چرا به رهبری نمی‌گویید؟

جناب وزیر! چرا این مطلب را توییت می‌کنید؟ فرضا هزاران نفر مانند من بخوانند و احساس تلخ «بی صاحب بودن صداوسیما» بر جانشان بنشیند، چه مشکلی حل می‌شود؟

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص رفتارهای عجیب صداوسیما در آستانه انتخابات نوشت:

برادر گرامی جناب آقای صالحی!
در توییتی با اشاره به برنامه‌های صداوسیما نوشته‌اید این رسانه رسمی در فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌هایش مسئولان کشور را عده‌ای جاسوس و چپاولگر می‌خواند و با این وصف، انتظار مشارکت حداکثری در انتخابات را دارد. (اینجا بخوانید)
جناب وزیر! چرا این مطلب را توییت می‌کنید؟ فرضا هزاران نفر مانند من بخوانند و احساس تلخ «بی صاحب بودن صداوسیما» بر جانشان بنشیند. چه مشکلی حل می‌شود؟
شما که از شاگردان رهبر معظم انقلابید و طبق نقل، مورد علاقه معظم له هستید، این موضوع را مستدل و مستند، حضورا به استحضار ایشان برسانید. اگر قرار است چاره‌ای بشود از ناحیه آن عزیز است و گرنه این صداوسیمایی که ما می‌بینیم عروس هزارداماد است و هر فرد و جناح و قبیله‌ای، گوشه‌ای از آن را به تصرف درآورده و حکمرانی می‌کند و برادر بزرگوارمان آقای علی عسکری هم نقش ناظر کیفی!* را دارد و طفلک بیش از این کاری نمی‌تواند بکند.
تا تدبیری از بالا صورت نگیرد، آش همین است و کاسه همین.
عزت‌تان مستدام
* در صداوسیما شغلی وجود دارد به نام «ناظر کیفی» که بر روند سریال‌ها و فیلم‌ها و برنامه‌ها نظارت می‌کند. در خود صداوسیما به شوخی می‌گویند ناظر کیفی یعنی کسی که نگاه می‌کند و کیف (و حال) می‌کند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.