علیرضا پناهیان: حضور در انتخابات به ظهور امام عصر کمک می‌کند!

پناهیان گفت: رأی‌گیری و انتخابات بیش‌تر از این که بخواهد جامعه ما را آباد کند، می‌تواند جهان را آزاد کند.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در برنامه «منتظرانه»در پاسخ به این سوال که «باتوجه به این وظیفه سیاسی ما برای مقدمه‌سازی ظهور امام زمان (عج)، رویدادهایی مانند انتخابات کشور چه اهمیتی دارد؟»، گفت: انتخاباتی که در پیش داریم، زمینه‌هایی را برای ما فراهم می‌کند که خدمت سیاسی به نظام جمهوری اسلامی برای رونق بخشیدن، اصلاح انتخاب و انتخابات پرشور کنیم. این کار را انجام بدهیم، روشنگری و گفت‌وگو کنیم. گفت‌وگویی مشابه آنچه که حضرت زهرا (س) انجام داد. ایشان ۴۰ روز در خانه‌ کسانی را می‌زد که تقریباً شاید حضرت یقین داشت که هیچ کدام از آن‌ها جواب مثبت نخواهند داد. از آبروی خودش مایه گذاشت. دختر پیغمبر عزیزترین فرد مدینه، در خانه‌های این افراد را می‌زد. خدا می‌داند که برای این که حضرت زهرا (س) به در خانه آن‌ها برود، آن افراد چقدر نالایق بودند، ولی اقدام سیاسی است و باید هم حضرت انجام بدهد.

پناهیان گفت: رأی‌گیری و انتخابات بیش‌تر از این که بخواهد جامعه ما را آباد کند، می‌تواند جهان را آزاد کند. چون ملت ایران، اگر از حضور در رأی گیری‌ها و در امتحان انتخابات، سربلند بیرون بیاید، کافی است برای اینکه حضرت ظهور کنند.

 

۱ نظر
  1. حقیقت

    مگرفرزندمان حضرت مهدی ع دشمنی واضحترازفقهای خاصه داردآنهاباقرآن بااومجادله می‌کنند. این روایت رااهلبیت فرموده اند، تحقیق شود.
    وفرموده اندبعضی مجتهدان ومقلدانشان تااخرعمربه آنحضرت ایمان نمی آورند. تحقیق شود.
    روایاتی بااین مضمون رااهلبیت ع فرموده اندمیتوانیدتحقیق کنید.
    مصیبتست شبیه قرآن برنیزه کردن…..

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.