سیدجلال حسینی در لیست کرونایی‌ها

سیدجلال حسینی از کرونا گرفتن خود در ماه‌های اول شیوع کرونا در ایران خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از برنا، شنیده‌های ما حاکی از آن است که کرونای سیدجلال مربوط به فروردین ۹۹ می‌شود و حدود یک سال از آن اتفاق می‌گذرد. چند ماه بعد از او هم وریا غفوری کاپیتان استقلال کرونا گرفت که او هم با استراحت در منزل بهبود پیدا کرد و کارش به بیمارستان کشیده نشد.

سید جلال که همراه با سید مهدی رحمتی با فرزاد فرزین گفتگو می‌کرد گفت که حدود یک سال قبل کرونا گرفته اما با استراحت در منزل خوب شده و کسی هم خبردار نشده که او کرونا گرفته است.

جالب اینکه هواداران پرسپولیس همین مساله را سوژه کرده و می گویند بازیکنان ما اگر کرونا می گیرند، کمتر کسی متوجه می شود اما استقلالی ها کرونای خود را در بوق و کرنا می کنند!

در استقلال و از ابتدای شیوع بیماری کرونا بالای ۱۰ بازیکن به کرونا مبتلا شدند و در حال حاضر هم چند نفر کرونایی هستند که خوشبختانه وضعیت کلی آ نها بهتر از قبل است و حتی شاید چند نفر از آنها بتوانند در بازی با پیکان تیمشان را همراهی کنند.پرسپولیس هم برای بازی با پدیده کرونایی ندارد.

در پرسپولیس البته چند نفر دیگر هم به این بیماری منحوس مبتلا شدند اما تعداد آنها به اندازه استقلال نبود. استقلالی‌ها در چند نوبت کرونا گرفتند و همین حالا هم حداقل دو بازیکن این تیم به خاطر کرونا بازی شنبه آینده استقلال مقابل پیکان را از دست می‌دهند.

۱ نظر
  1. سید

    اصولا کتمان کردن کرونا خودش جرم‌تلقی می شود و با پنهان کردن آن معلوم نیست چند نفر از طریق سید جلال حسینی مبتلا شده اند و این انر باید حتما بررسی قضایی و قانونی شود . هر کس مبتلا به کرونا شد باید اعلام‌کند تا قرنطینه شود و همه روابط تحت کنترل باشد . پنهان کردن کرونا خودش اشکال بسیار بزرگی است و حتما حتما در پی این اتفاق کمیته انضباطی باید ورود پیدا کند . چگونه بخاطر حضور یک نفر در تمرینات استقلال تیم استقلال را جریمه می کنند ولی بازیکن سرشناس پیروزی کرونای خودش را پنهان می کند و الان‌اعتراف می کند و هیچ مرجعی هیچ حرفی نمی زند ؟؟؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.