حتی یک روز ریاست نمکی بر وزارت بهداشت خطرناک است

یک پزشک فوق تخصص گفت: گویا از دید وزارت بهداشت هیچ مشکلی وجود ندارد در صورتی که اکنون تخت خالی آی‌سی‌یو و بخش برای بیماران کرونایی وجود ندارد!

به گزارش تازه‌نیوز، محمدرضا هاشمیان، پزشک فوق تخصص بیمارستان مسیح دانشوری، در گفت‌وگو با سازندگی به شدت از وزیر بهداشت انتقاد کرد. او گفت: اگر در این ۱۰۰ روز پایانی دولت وزیر بهداشت میز ریاست را رها کند و استعفا دهد تا فرد اصلح دیگری روی کار بیاید، قطعا وضع بیماری بهتر از حالا می‌شود.

وی افزود: دکتر نمکی سابقه فعالیت در هیچ بیمارستانی را ندارد. از طرفی تیم وزیر بهداشت اعم از دکتر حریرچی و رئیسی طی این یک ساله اخیر که با بحران کرونا مواجه شدیم مکرر حرف‌های ضد و نقیضی در خصوص دارو، قرنطینه و در کل بحران کرونا در رسانه ملی مطرح کردند.
این متخصص بیمارستان مسیح دانشوری تصریح کرد: اعلام کردند ۶۳ شهرستان در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارد ولی آقای رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در قاب تلویزیون حاضر شد و در چشم مردم نگاه کرد و گفت خیر ، شهر یا شهرستانی در وضعیت سیاه کرونایی نداریم!
وی افزود: گویا از دید وزارت بهداشت هیچ مشکلی وجود ندارد در صورتی که اکنون تخت خالی آی‌سی‌یو و بخش برای بیماران کرونایی وجود ندارد و مردم داروهای مورد نیاز برای درمان کرونا را در بازارهای آزاد به قیمت ۵۰میلیون تومان خریداری می‌کنند، در حالی که از دید وزارت بهداشت بازار آزاد داروی وجود ندارد. آن‌ها مدام واقعیت‌های جامعه را انکار و تکذیب می‌کنند.
هاشمیان تاکید کرد: به عقیده من حتی یک روز ریاست نمکی به عنوان وزیر بهداشت برای جان مردم خطرناک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.