برگ برنده اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰

وزیر کشور دولت خاتمی معتقد است عملکرد مجلس یازدهم بهترین برگ برنده اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، عبدالواحد موسوی لاری اعتقاد دارد بهترین ابزار اصلاح طلبان برای موفقیت در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری نمایش اقدامات مجلس یازدهم است.

وزیر کشور دولت اصلاحات در مصاحبه ای گفته است: «بهترین تبلیغ برای اصلاح طلبان رفتار و مواضع مجلس فعلی است. آیا محدود کردن فضاهای اجتماعی مطالبه مردم است!؟ در روز اول  آقای آذری جهرمی را به مجلس بردند و اعتراض کردند که چرا فلان را نبستی. برخوردی که با آقای ظریف شد واقعا این نگاه و برخورد برای همه سرشکستگی بود.  کشورهای همسایه، برادران ما هستند. ما باید زبان برادرانه با ‌آنها داشته باشیم. دنیای استکبار در پروژه”ایران هراسی”، هر کاری بخواهد انجام می‌دهد و رفتارهای برخی از آقایان در داخل کشور به ایران‌ هراسی دامن می‌زند و این به نفع ما نیست.

وی در گفتگو با ایرنا گفته است: حوزه دیگر در اقتدار ملی از منظر رای اختیاری مردم است. ارائه چنین طرحی اگر تصویب شود، فاجعه آمیز است. عده‌ای به دلیل نداشتن سابقه و پیشینه خواهان تشکیل فراکسیون ذرت و عدس بودند تا بتوانند مشکل کشاورزان حوزه انتخابیه خود را حل کنند، در این مورد من خیلی خرده‌گیری نمی‌کنم. اما طرحی که به عنوان اصلاح قانون انتخابات مطرح می‌کنند، نشانگر این است که این مجلس تا اینجا کاملا در مقابل مطالبات مردم قرار دارد. اینها مطالبات مردم نیست چیزهایی که دنبال می‌کنند برای تفکری خاص مساله است و اینها هم تلاش می کنند این موضوعات را مطرح کنند. با تمام اینها این مجلس هنوز خود را پیدا نکرده است و باید منتظر ماند که با شرایطی به وجود می‌آید، مجلس جایگاه خود را بشناسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.