سنگدلی که کودک استقلالی را آزار می‌داد،‌ شناسایی شد +عکس

با جریحه‌دار شدن احساسات جامعه نسبت به آزار کودک استقلالی، خبر رسیده هویت جوان کودک‌آزار شناسایی شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که دو نفر از داخل یک خودرو در حال آزار و اذیت کودکی با هدف کری‌های فوتبالی هستند!

داستان از این قرار است که این دو مرد بزرگسال، با اذیت کودک چوپانی حدودا ۱۲ ساله، که یک طرفدار متعصب استقلالی است، سعی می‌کنند او را وادار سازند تا علیه تیم محبوبش شعار بدهد. کودک هوادار اما مقابل ظلم این دو جوان مقاومت کرده و شعار موردنظر آن دو جوان علیه استقلال را سر نمی‌دهد!

در همین ارتباط ببینید: ویدئوی آزار کودک استقلالی/ بگو استقلال سوراخه!

این ویدئو به سرعت در فضای مجازی پخش شد و هواداران فوتبالی و حتی کاربران غیرورزشی شبکه‌های اجتماعی را خشمگین کرد تا با محکوم کردن این اقدام، خواستار شناسایی دو کودک‌آزار شوند.

دستگیری آزارگران کودک چوپان طرفدار استقلال

اضافه می‌شود باشگاه استقلال در واکنشی رسمی حرکت این دو جوان را محکوم و رسانه این باشگاه اعلام کرد پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از کودک رنجیده تجلیل می‌کند.

برخی بازیکنان استقلال نظیر مهدی قایدی، مهدی مهدی‌پور و محمد دانشگر نیز به این کودک آزاری واکنش نشان داده و دروازه‌بان سابق استقلال، سیدمهدی رحمتی هم خواهان برخورد با این مزاحمین شد.

آخرین خبر خبر این که شماره پلاک خودروی مزاحمین شناسایی شده و با انتشار عکس کودک‌آزار، هویت او شناسایی شده است.

آن‌طور که ورزش۳ گزارش کرده، این اتقاق در یکی از روستاهای استان خراسان رخ داده است.

۱ نظر
  1. امیر

    با تممام زشت بودن این حرکت اما این اقا چطور فهمی اون بچه استقلالیه دوم اینکه اون سایه ها اطراف ادمای اطراف چرا کمک نمیکردن سوم کلمات به کاربرده بچه یکم اقرار امیز بود این یک تکنیک ساده فیلمسازی هست که قدیمیا فیلمسازی میدونن این کلیپ ساختگیه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.