ویدئو| نیلوفر مولایی، از نذری محرم تا حضور در ایران اینترنشنال

نیلوفر مولایی مجری جوان رسانه ملی، اخیرا با انتشار تصویر کشف حجابش، از ورودش به شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال خبر داد. این چندمین مجری رسانه ملی است که در سال‌های اخیر به شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور ملحق می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، نیلوفر مولایی متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران، حالا مجری شبکه ایران اینترنشنال است. پیش از این هم مجریان دیگری مانند مزدک میرزایی و… به این شبکه پیوسته بودند.

نیلوفر مولایی فارغ‌التحصیل رشته کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری‌گری از دانشکده خبر است. او پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان مجری در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده فعالیت می‌کرد همچنین اجرای اخبار فناوری زومیت را به عهده داشت و به عنوان گوینده در رادیو شب چندین اجرا را بر عهده داشت.

مولایی در سریال «در کنار هم» در تلویزیون بازی کرده و همچنین سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار را دارد. او در فیلم کوتاه دور، نزدیک، نزدیکتر به کارگردانی مسعود صدر نیز ایفای نقش کرده است.

وی سال ۱۳۹۸ ایران را ترک کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. نیلوفر مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در شبکه ایران اینترنشنال است که بیشتر اخبار این شبکه خارجی فارسی‌زبان درباره تحولات و حواشی سیاسی جمهوری اسلامی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.