دست احمدی‌نژاد در کاسه کرونا و دهن‌کجی به مسئولان انتخابات!

محمود احمدی‌نژاد امروز در شرایطی به وزارت کشور رفت که اردوکشی او، جان بسیاری از مردم را در ایام کرونا به خطر انداخت.

به گزارش تازه‌نیوز، باتوجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور و طبق اعلام ستادملی مقابله با کرونا در حالیکه مردم از هرگونه تجمع پرهیز هستند و نباید به سفر بروند و مراعات کنند؛ محمود احمدی نژاد با چندین محافظ و اردوکشی خیابانی و اعلام قبلی، در محل وزارت کشور  حضور یافت.

او با وجود همه هشدارها با خیل عظیم جمعیتی خودخواسته برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، به ساختمان فاطمی رفت تا ثبت نام کند.

طبق اعلام ستادملی مقابله با کرونا و وزارت کشور در حالیکه فقط یک نفر می تواند در کنار کاندیداها در هنگام ثبت نام برای انتخابات حضور داشته باشد تیم همراه محمود احمدی نژاد با فشار و درگیری با تیم حافظت، وارد سالن ثبت نام شدند!

در این شرایط که کرونا جان خبرنگاران را تهدید می کند این حضور وضعیت سلامتی خبرنگاران و عکاسان حاضر در ستاد انتخابات و همچنین مسئولان این ستاد را با تهدید بیشتر، مواجه کرد.

نکته قابل تامل اینجاست که احمدی نژاد درخواست دارد به خاطر کرونا انتخابات را به عقب بیاندازند، حال آنکه خود او با اردوکشی در خیابان، جان مردم و روزنامه‌نگاران و مسئولان ستاد انتخابات را به خطر انداخت.

اولین حضور انتخاباتی 1400 احمدی نژاد با حواشی بسیاری همراه بود که قطعا این دهن کجی به دستورالعمل‌های بهداشتی و ایجاد خطر کرونایی را نمی‌توان نادیده گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.