زیباکلام: احمدی‌نژاد قطعا ردصلاحیت می‌شود چون ۲۰میلیون رای دارد!

زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمد‌ی‌نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای دارد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می‌آورد.

به گزارش تازه‌نیوز، «احمدی‌نژاد؛ تیغ دولبه رد و تایید صلاحیت» عنوان برنامه انتخاباتی خبرآنلاین در کلاب هاوس است که ساعتی بعد از کاندیداتوری احمدی‌نژاد، احتمال تایید یا ردصلاحیت رئیس‌جمهور سابق را مورد بحث و بررسی قرار داد.

صادق زیباکلام، فعال و تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب در بخشی از اظهاراتش درباره کاندیداتوری احمدی‌نژاد گفت: بر خلاف آنچه آقای داوری گفتند اتفاقات، کارها و رفتار آقای احمدی‌نژاد در جریان ثبت نام من را شگفت زده و تعجب زده نکرد. با شناختی که از او دارم قرار نبود او شناسنامه و کارت ملی اش را بگیرد دست و برود ثبت نام کند و برگردد منزل. اساسا رفتارها، خوراکش، حرف زدنش، تحریک کردن دیگران است.

وی با بیان اینکه پرونده آقای احمدی‌نژاد را تمام شده نمی‌بینم، گفت: من معتقدم قطعا ردصلاحیت می‌شود حتی قبل از این که بگوید اگر ردصلاحیت شوم در انتخابات شرکت نمی‌کنم اما او تمام‌شده نیست. شخصیت آقای احمدی‌نژاد کاریزماتیک است و رفتارهای پوپولیستی دارد. همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی‌نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می‌آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می‌آورد.

زیباکلام تاکید کرد: ‌قطعا شورای نگهبان او را ردصلاحیت می‌کند. نه برای این که این حرف‌ها را زد بلکه برای اینکه اگر تایید صلاحیت شود احتمال رئیس‌جمهور شدن او بسیار زیاد است.

از آقای رئیسی بسیار بیشتر رای می‌آورد. اگر احمدی‌نژاد نامزد شود، رای تمام اصولگرایان از آقای رئیسی و سردار سعید محمد و حسین دهقان، یک سرو گردن رای احمدی‌نژاد بالاتر از آن‌هاست. اصلاح طبان در انتخابات شرکت نمی‌کنند چه ظریف بیاید، چه نیاید، چه جهانگیری بیاید چه نیاید، اصلاح‌طلبان فعلا معلق هستند. مانند این که از بازی محروم شده‌اند. اما یک سر و گردن رای احمدی‌نژاد از رای مجموعه اصولگرایان بیشتر است.

۱ نظر
  1. گشتاسب

    زد صلاحیت مغرضانه کاندیداهای مطرح و شایسته خود زنی زیاده خواهان است و حداقل آبروی و حرمت اونا رو تو جامعه خواهد برد و چهره ضد مردمی اینها رو آشکار خواهد کرد.تایید صلاحیت دکتر احمدی نژاد فقط بنفع نظام و انقلاب و اسلام و ملت بوده و فقط بضرر فاسدان و زیاده خواهان و دشمنان کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.