فرزند احمدی‌نژاد به توییت کدخدایی جواب داد +عکس

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم روزگذشته اعلام کرده بود که اگر این بارهم ردصلاحیت شود نه در انتخابات شرکت خواهد کرد و نه آنرا تایید می کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از دیده‌بان ایران، پس از انتشار توییت عباسعلی کدخدایی مبنی بر اینکه عده ای با تهدید شورا سعی می کنند دمی خوش باشند، علیرضا احمدی نژاد فرزند محمود احمدی نژاد در پاسخ به این توییت سخنگوی شورای نگهبان نوشت: هیچ کس به اندازه‌ی خود شما، تا بحال شورای نگهبان رو تهدید نکرده‌ است.

 نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم روزگذشته اعلام کرده بود که اگر این بارهم ردصلاحیت شود نه در انتخابات شرکت خواهد کرد و نه آنرا تایید می کند.

پاسخ فرزند احمدی نژاد به کدخدایی

2 نظر
  1. احمد

    جناب کدخدایی هیچ کس به اندازه خودتان به حرمت وقداست شورای نگهبان لطمه وارد نکرده است . وقتی که شورایی علنا” قانون را نقض می کند و نامش را مر قانون می گذارد دیگر نیاز به شکستن حرمت شورا نیست شما صدها بار حرمت این نهاد را نزد مردم شکاندید . احمدی نژاد دو تابعیتی که نیست شما دوتابعیتی ها را هم برای ریاست جمهوری وهم برای مجلس تایید کردید وکشور از وجود آنها صدماتی خورد که در نطنز نخورد . شان شورا را خودتان نقض کردید نه احمدی نژاد !!!

  2. دیناری

    سلام
    جناب کدخدایی بزرگوار عرض سلام و ادب خدمت شما.
    با توجه ب فرمایشات معظم رهبر عزیزمان که همیشه تاکید بر جمله (میزان رای ملت است) و به فکر معیشت ملت باشید
    دیناً شما کسی اصلح تر و دلسوزتر از آقای احمدی نژاد و جناب رئیسی بزرگوار در جمهوری اسلامی دیده اید یا اثلا برخورد کرده ایدکه بفکر مردم باشند
    مردم خون دادند ، شهید دادند / چرا شما یکی قدر خون های ریخته شهیدان را بخاطر مقدس جمهوری اسلامی را نمی دانید؟
    چرا خدایی کار نمی کنی ؟
    چرا حرف دیگران را گوش می کنید؟
    چرا کاندید مدنظر مردم را تائید نمی کنید و بهش گیر می دید
    شما را به خدا قسم می دهم تا قبل از اینکه مردم و بیشتر از اینکه مردم در زیر پا له و لگدمال و گرسنه و فقیر وفقیرتر نشده اند جناب دکتر احمدی نژاد را تائید کنید که همه ی ملت فقط به احمدی نژاد رای می دهند تا مردم چه بسا دیگر از این بدتر سوء تغذیه هم نگیرند.
    پس خدایی و دیناً سیاسی بازی و مهندسی بازی از قبل طرح شده را کنار بگذاربد و حرف دیگران را گوش نکنید و دکتر را تائید نمایید ک هر چه داریم از زمان احمدی نژاد هست ولی همه را از دست داده ایم.
    قطعا بدانید به خولست خدای مهربانمان زورگویان پایدار نیستند
    دیناری / معلم حقیر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.