پیام اینستاگرامی مرموز هالند؛ ستاره نروژی در اندیشه جدایی؟

ارلینگ هالند فصل خوبی را در دورتموند پشت سر گذاشت ولی آینده او همچنان در این باشگاه مبهم است.

به گزارش تازه‌نیوز، آینده ارلینگ هالند به یکی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است. بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره نروژی و گلزن هستند؛ تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و یوونتوس که همگی برای جذب این غول نروژی ابراز علاقه نشان داده اند.

با این همه باشگاه دورتموند هرگز نمی خواهد این ستاره گلزن خود را حداقل در تابستان پیش رو به فروش برساند و بارها روی این مسئله تاکید کرده است که ارلینگ هالند فصل آینده نیز کار خود را در این تیم ادامه خواهد داد.

اخیرا هانس یوآخیم واتسکه مدیر دورتموند در دو مصاحبه جداگانه تایید کرد که هالند تحت هر شرایطی فصل بعد نیز ماندنی است.

در واقع پس از قطعی شدن کسب سهمیه لیگ قهرمانان از سوی دورتموند، جدایی هالند نیز منتفی به نظر می رسد و در بارسونا به این مساله واقفند.

آن‌طور که ورزش سه نوشت، هالند که فصل گذشته ۴۱ گل برای دورتموند در همه رقابت ها زد، پیامی مرموز در اینستاگرامش منتشر کرد و برخی از آن اینگونه تعبیر کرده اند که همچنان به جدایی از باشگاه آلمانی فکر می کند:« از ثبت ۴۱ گل بسیار خوشحالم اما کار و تلاش متوقف نمی شود. هرگز اجازه ندهید موفقیت مانع پیشرفت تان شود. وقتی به هدفی دست پیدا می کنید، برای رسیدن به هدفی بهتر بجنگید و از هر لحظه برای پیشرفت استفاده کنید. این تابستان برایم به معنای تلاش بیشتر و رفتن رو به جلو خواهد بود. اگر من می توانم، شما هم می توانید.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.