در جلسه فرمانده قرارگاه ثارالله با احمدی‌نژاد چه گذشت؟

احمدی‌نژاد: من حقوق بچه‌های اطلاعات سپاه را دادم ولی حمایت نشدم!

ارگان رسانه ای احمدی نژاد ادعا کرده که سردار نجات فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران به خانه احمدی نژاد رفته و به او توصیه هایی در خصوص سکوت انجام داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، دولت بهار ارگان رسانه ای جریان احمدی نژاد مدعی حضور سردار نجات در خانه احمدی نژاد شده است.

 

پیش از اعلام رسمی اسامی نامزدهای تایید شده در شورای نگهبان، سردار نجات فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران دوشنبه شب مصادف با سوم خرداد ماه، ضمن مراجعه به منزل دکتر احمدی نژاد، با اعلام مراتب رد صلاحیت، از ایشان خواستار همکاری و سکوت و همراهی شده و گفته است که تمایلی به بازداشت حامیان دکتر احمدی نژاد که افرادی حزب اللهی و انقلابی هستند، ندارد.

احمدی نژاد هم در این دیدار گفته: من در دوران دولت های نهم و دهم کمک های بسیاری به سپاه از جهات مختلف انجام دادم و بارها به خاطر این کار از سوی گروههای سیاسی و مخالفین داخل و خارج شماتت شدم.

اما دولت روحانی کمک ها را قطع کرد و محدودیت هم بوجود آورد.

دولت روحانی در چهار سال اول به طور مکرر هرچه می خواست علیه ما گفت. چرا سپاه و رسانه هایش هیچ حمایتی از ما نکردند و برعکس، همسو با آنان علیه ما تبلیغات سوء انجام دادند؟!

من همیشه به فکر بچه های سپاه بودم. حتی وقتی شب عید، اطلاعات سپاه پول برای پرداخت حقوق پرسنل نداشت، به آنها پول رساندم.

اما به جایش آقای بقایی که زحمت این کار را کشیده بود به اتهام واهی حیف و میل بیت المال دستگیر و محکوم می کنند و بلایی سرش می آورند که روزانه دهها قرص اعصاب می خورد و نمی تواند تعادلش را در راه رفتن حفظ کند و از انجام امور شخصی و خانوادگی خود ناتوان است.

و برادر دیگرم آقای مشایی را آنقدر تحت فشار قرار دادند که امروز در نقطه نامعلومی در شمال کشور خود را از جامعه کنار کشیده و به تنهایی زندگی می کند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.