محسن رضایی: پول دانشگاه آزاد که نباید خرج این‌کارها شود!

محسن رضایی در واکنش به تیتر تخریبی روزنامه فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد نوشت: پول دانشگاه یادگار امام راحل نباید خرج تخریب نامزدها شود.

به گزارش تازه‌نیوز، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، در واکنش به تیتر روزنامه فرهیختگان که او را «متخصص ساده‌انگاری» توصیف کرده بود، نوشت:

دانشگاه آزاد اسلامی، یادگار امام راحل (ره) و متعلق به ملت ایران است. پول روزنامه دانشگاه آزاد نباید صرف تخریب کاندیداها شود.

توییت محسن رضایی/ روزنامه فرهیختگان

لازم به ذکر است روزنامه فرهیختگان با پول و مدیریت دانشگاه آزاد منتشر می‌شود؛ دانشگاه آزاد تحت مدیریت علی‌اکبر ولایتی است.

2 نظر
  1. توکل کوهی

    لطفا حقوق پنج میلیونی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را پرداخت کنید.
    مروت داشته باشید
    چرا مسولین دانشگاه علیرغم ۲۵۰۰۰ هیئت علمی در این دانشگاه از بیرون وارد شوند و حقوق‌های ۵۰میلیونی بگیرند.خدا از تقصیرات شما نگذرد انشاالله

  2. محمد

    خداوکیلی باید ریاست دانشگاه آزاد که فقط فکر پر کردن جیب خود و اطرافیانش هست با برداشت حقوق نجومی از سفره کوچک دانشگاه آزاد اسلامی و بیشترین لطمه به حیثیت هیات علمی دانشگاه زده و آنها را تحقیر کرد در این سه سال ریاست بسرعت عزل و مدیر شایسته متعهد از بدنه دانشگاه آزاد برای پیشرفت و اعتلای دانشگاه و کشور عزیزمان انتخاب گردد… انشاالله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.