غزل شاکری به «جزیره» سیروس مقدم پیوست

فیلمبرداری «جزیره» جدیدترین ساخته سیروس مقدم خالق آثار مطرحی همچون «پایتخت» با فیلمنامه‌ای از علی طالب‌آبادی در جزیره کیش ادامه دارد و بزودی از پلتفرم‌ها پخش می‌شود.

به گزارش تازه نیوز، غزل شاکری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون که حضور در سینما را از سنین خردسالی تجربه کرد به عنوان جدیدترین بازیگر سریال «جزیره» با سیروس مقدم همکاری می‌کند.

شاکری که بازی در سینما را با فیلم سینمایی «گلنار» در سنین خردسالی آغاز کرده، با بازی در آثار کارگردانان مطرحی چون مازیار میری، حسن فتحی و کامبوزیا پرتوی کارنامه متفاوتی را رقم زده است. او بعد از تجربه بازی در سریال «شهرزاد» امسال نیز در سومین حضور خود در آثار نمایش خانگی بعد از «جیران»، حالا با سیروس مقدم در «جزیره» همکاری می‌کند.

فیلمبرداری «جزیره» جدیدترین ساخته سیروس مقدم خالق آثار مطرحی همچون «پایتخت» با فیلمنامه‌ای از علی طالب‌آبادی در جزیره کیش ادامه دارد و بزودی از فیلیمو پخش می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته می‌شود و پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، امیر مقاره و حسام منظور در آن قطعی شده است. دیگر بازیگران این سریال نیز بزودی معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.