والیبال ایران – آرژانتین: شاگران آلکنو ۳ بر یک شکست خوردند!

تیم ملی والیبال ایران با ۱۰ باخت و ۵ برد و کسب ۱۸ امتیاز به کار خود در لیگ ملت های ۲۰۲۱ پایان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم ملی والیبال ایران در پانزدهمین و آخرین بازی خود در لیگ ملت های والیبال به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه ۳ بر یک مقابل این تیم شکست خورد.

ست نخست؛ ۳۳ بر ۳۱ به سود آرژانتین

بازی بسیار نزدیک شروع شد، اما در امتیاز ۸ بر ۷ به سود آرژانتین بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه شاگردان آلکنو بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی کشاندند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود آرژانتین یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست طولانی در نهایت با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود آرژانتین

بازی در ست دوم هم نزدیک آغاز شد، اما برخی ناهماهنگی‌ها در زمین ایران موجب شد تا آرژانتین ۵ بر ۴ از ایران پیش بیفتد. در امتیاز ۸ بر ۷ به سود آرژانتین بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ به سود آرژانتین بازیکنان هر دو تیم یک بار دیگر به وقت استراحت فنی رفتند. در امتیاز ۲۰ بازی به تساوی کشیده شد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ ۳۲ بر ۳۰ به سود ایران

برای شروع ست سوم محمدرضا حضرت‌پور جایگزین آرمان صالحی شد. شاگردان مارسلو مندز در ست سوم هم عملکرد خوبی داشتند و در امتیاز ۸ بر ۴ به سود آنها بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران، یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ به سود ایران تمام شد.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۸ آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران هرچه تلاش کرد نتوانست بازی را برگرداند و در ست چهارم هم آرژانتینی ها فاصله امتیازی خوبی را ایجاد کردند و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.