گل‌محمدی: منتظریم باشگاه به تعهداتش عمل کند/ غول‌‌های آسیا اسیر غیرت بازیکنان پرسپولیس شدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این چند روز فرصت استراحت و فکر کردنِ بیشتر است و منتظریم باشگاه به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در خصوص صعود پرسپولیس با مربی ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در ابتدا باید خدا را شکر کنم، چرا که لطف خدا شامل حال ما بود. در هر صورت با تمام مشکلات به قطر رسیدیم و با تمام سختی‌هایی که قبل از بستن تیم و خروج از کشور داشتیم، ادامه دادیم. حتی ما با مشکلات خروج از کشور مواجه بودیم و خیلی سخت رسیدیم و با توجه به اینکه تیم آخر جدول بودیم خیلی سخت مسابقات برای ما ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با این وجود به عنوان تیم صدرنشین صعود کردیم. بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و واقعا بچه‌ها غیرت کردند و همت، شرف و آبرو گذاشتند. بچه‌ها خیلی تلاش کردند تا بتوانیم از گروه صعود کنیم. در مراحل بعدی نیز تیم‌های السد، پاختاکور و النصر که تیم‌های بسیار خوب و غول آسیا هستند را شکست دادیم. فکر می‌کنم این تیم‌ها اسیر غیرت بچه‌ها و دعای خیر هواداران شدند که همیشه انرژی آنها پشت تیم ما بود. صعود به فینال را به آنها تبریک می‌گویم و از استقبال خوب‌شان نیز تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تقدیر از استقبال پیشکسوتان این باشگاه گفت: از پیشکسوتان عزیز که به فرودگاه آمدند تشکر می‌کنم. آنها ما را شرمنده کردند و وظیفه ما بود که برای دست‌بوسی خدمت علی‌آقای پروین، حسین کلانی و محمود خوردبین برسیم. از طرف فدراسیون نیز آفای نبی تشریف آوردند و از طرف باشگاه نیز آمدند که خیلی لطف کردند. از تک‌تک این عزیزان تشکر می‌کنم و از این استقبال خوب پیشکسوتان و بزرگان فوتبال ایران و پرسپولیس غافلگیر شدم.

گل‌محمدی در خصوص ناراحتی خود از مشکلات عنوان کرد: الان نمی‌خواهم در خصوص مشکلات صحبت کنم اما مشکلات زیادی بوده، ادامه داشته و در حال حاضر هم هست. باید در این چند روز ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد و دوست داریم در این چند روز هواداران با آرامش از این صعود به فینال لذت ببرند. فرصت برای صحبت در این خصوص وجود خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه آیا دوباره قرار است استعفا بدهد، گفت: این چند روز فرصت استراحت و فکر کردن بیشتر است و منتظر هستیم باشگاه به تعهدات خود عمل کند و امیدواریم اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد. بچه‌ها و خود من گلایه و درد دل داریم اما وقت صحبت داریم و نمی‌خواهیم الان با احساسات هواداران بازی کنیم و باید اجازه بدهیم آنها از صعود به فینال لذت ببرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.