استعلام AFC از فیفا درباره شکایت النصر از پرسپولیس

کنفدراسون فوتبال آسیا بعد از شکایت باشگاه النصر عربستان از فیفا استعلام گرفت تا درباره این شکایت جمع بندی لازم را اعلام کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست در ضربات پنالتی برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و راهی فینال شود.

باشگاه النصر عربستان بعد از بازی شکایتی را علیه پرسپولیس به AFC فرستاد و مدعی شد که نماینده ایران از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا در حالی استفاده کرده که توسط فیفا با پنجره بسته مواجه بوده است.

در شکایت باشگاه النصر عربستان آمده است که پرسپولیس نتوانست طلب برانکو ایوانکوویچ را در زمان مقرر پرداخت کند و به همین خاطر فیفا پنجره این تیم را بست و نمی توانست هیچ بازیکن جدیدی را جذب کند با این حال نماینده ایران بازیکنانی مثل آرمان رمضانی، حامد لک، احسان پهلون، عیسی آل کثیر، سعید آقایی میلاد سرلک و علی شجاعی را جذب کرد و از آنها در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرد.

روزنامه الریاضیه عربستان در ادامه گزارش خود نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا بلافاصله بعد از رسیدن شکایت النصر از فیفا درباره محرومیت پرسپولیس استعلام گرفته است و به زودی نتیجه این شکایت اعلام می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.