علت عدم پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۹ مشخص شد

بازنشستگان استان‌هایی که هنوز پول خود را دریافت نکرده‌اند، می‌گویند که خزانه‌داری به آن‌ها اعلام کرده است آمادگی پرداخت طلب آن‌ها را دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، بازنشستگان سال ۹۹ دستگاه‌‌های اجرایی برخی از استان‌ها، هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند. به دستور سازمان برنامه و بودجه، در روزهای اخیر پاداش بازنشستگان برخی استان‌ها، پرداخت شده است.

در حال حاضر خزانه‌داری صرفا پاداش بازنشستگان سال ۹۹ را پرداخت کرده است و نوبت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ فرا نرسیده است.

خزانه‌داری اعلام کرده که آمادگی پرداخت طلب را دارد

بازنشستگان استان‌هایی که هنوز پول خود را دریافت نکرده‌اند، می‌گویند که خزانه‌داری به آن‌ها اعلام کرده است آمادگی پرداخت طلب آن‌ها را دارد.

با این حال، به گفته‌ی این بازنشستگان خزانه‌داری به آن‌ها پاسخ داده که دستور پرداخت پاداش‌ها هنوز صادر نشده است.

خراسان رضوی ازجمله استان‌هایی است که هنوز پاداش پایان خدمت، برخی یا تمامی بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی آن پرداخت نشده است.

به تازگی اخباری از آغاز واریز پاداش‌ها منتشر شده اما هنوز مشخص نیست به چه دلایلی با وجود گذشت بیش از نیمی از سال ۱۴۰۰، پاداش بازنشستگان سال ۹۹ پرداخت نشده است.

«محمدباقر نوبخت» رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه در دولت دوازدهم، در ماه‌های منتهی به پایان کار دولت دوازدهم در سال ۱۴۰۰، بارها وعده داده بود که دولت پاداش‌های مربوط به سال ۹۹ را پرداخت می‌کند.

با این حال، تمامی امور به دولت سیزدهم منتقل شد و «مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه هم در اوایل حضور خود، از پرداخت پاداش‌ها جلوگیری کرده بود تا مدیریت مخارج دولت را به دست گیرد.

7 نظر
  1. جمعی از بازنشستگان بهداشت ودرمان دانشگاه علوم پزشکی از ارومیه سال 99

    با سلام و خسته نباشید با تشکر از پیگیری شما لطفا بازم پیگیری نمایید هنوز پاداش ما بازنشستگان بهداشت و درمان سال 99 از مرداد ماه 99 به بعد و تاکنون پرداخت نشده است

  2. جواد م

    اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی برآورند غلامان او درخت از بیخ.حالا روزگار ما شده .هجده سال پول ریختیم تو صندق ذخیره فرهنگیان .تقریبا سالی بیشتر از یک نیم سکه بعد از بازنشستگی شش ماه بعد دوازده و نیم ملیون به من دادند.در حالی که در این مدت ده تا سکه میشد خرید معادل صدو سی ملیون تومان . این هم از پرداخت پاداش.خدا وکیلی این کارا عاقبت خوبی ندارد ما عمرا راضی باشیم

  3. Mohsen

    خداان شاء الله..خیرندهد…کسانی که مانع برسرراه پرداخت پاداش فرهنگیان ایجاد می کنند..سی سال روح روان وجسم خودرا فرسوده کردیم…ودچارشکست های مختلف درزندگی شدیم..به خاطرمشکلات معیشتی..حالاهم این پولی که می خوان بدن ..پول یک پراید به زور میشه…که شایدم نشه..زورشون میاد..واریز کنن به حساب معلمینی که جلو زن وبچشون یک عمره که شرمنده اند..

  4. فاطمه شعبانی

    سلام
    کی نوبت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان ۹۹ میشود چه استان هایی پرداخت کرده اند هرمزگان کی پرداخت می کنند

  5. علی

    خجالتی بکشین که بازنشستگان و انقدر دق میدین خدادق مرگتان کنه ما پول خودمون وداریم طلب میکنیم سی سال از حقوق خودمون کم شده
    تازه الان بعداز ۱۶ ماه میگین علت و پیداکردیم
    مگه موتور دیزله مشکلش پیداکردین
    انگار اضافی کردن و منت می ذارن
    از خدابترس میرکاظمی تو الان با ناحق کردن پاداش ما میخوای جلوی ندانم کاری خودتون و بگیرین
    اگه جرات داری پاداش شرکت نفت _ بانکها _ مدیرعامل ادارات رئیس ادارات وووووووووو
    بگیر رییسی رئیس جمهور شدی ومیر کاظمی آوردی اینجوری عدالت علی ع و پیاده کنی
    بترس از آه خانواده ۳۳ فرهنگی بترس از دل شکسته دختر دم بخت و پسر مجرد بازنشستگان
    بترس از نفرین خانواده هایی که بابت بدهکاری آبروی بازنشسته برباددادی
    بترس از نفرین فرزندی که پدر بازنشسته ش
    بابت پول نزول طلبکارها ش راهی بازداشت شد
    وبترس از خدایی که همه دست بسته می ریم خدمتش در ۲۰ سانت جا می زارنت
    بترس از لحظه ای که سنگ آخر ورو لحدت می ذارن
    بترس از آهی گاهی
    خدا برا باعث و بانی این مشکل عظیم بارنشسته های فرهنگی نسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسساززززززززه

  6. علی

    خدایا کسانی که در پرداخت نشدن پاداش ۳۳هزار فرهنگی مظلوم ،دست دارند،خود وخانواده اش رو به روز سیاه بنداز،،،،همانطور که از مردادماه ،اعتبار و ابرو برا بازنشستگان فرهنگی ۹۹نذاشتن،وبه عمد جلو پرداخت رو گرفتند!!جناب رئیسی چرا اجازه میدید میرکاظمی ۳۳هزار فرهنگی رو ازدولت شما ،بدبین و منفور کنه؟چرا خلاف قانون عمل می کنه؟احترام به مردم را از دولت های همسایه کمی یاد بگیرین!!

    کشوری ندیدیم این قدر با فرهنگیانش ،دشمن و کینه ای باشه !
    چطور این کشور باید توسعه و پیشرفت داشته باشه؟کاری بکن ،بگن باسوادی!!

  7. اصغری

    بخدا همه این حرف ها دروغ و کشک تو خزانه پولی نیست که پرداخت کنن شک نکنید پاداش ۱۴۰۰ را اگر شرایط همینطوری باشه ۱۰سال دیگه نمیتونن بدن

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.