پشت پرده شایعه عجیب سیلی خوردن وزیر رئیسی

یکی از خبرهای حاشیه‌ای بازی ایران و عراق شایعه عجیب سیلی خوردن وزیر ورزش در ورزشگاه آزادی بود.

به گزارش تازه نیوز، در جریان بازی ایران و عراق شایعه شد یکی از هواداران پرسپولیس بابت مشکلات تیم محبوبش به صورت وزیر ورزش سیلی زده است اما خبرنگاران و عکاسانی که در ورزشگاه آزادی و نزدیک محل نشستن حمید سجادی حضور داشتند، این قضیه را تکذیب می‌کنند.

یکی از خبرنگاران که دقیقاً در محل آن اتفاق حضور داشت، می‌گوید: چند هوادار پرسپولیس به سمت وزیر ورزش رفتند و در حالی که عصبی به نظر می‌رسیدند اعتراضات خود را مطرح کردند. حمید سجادی هم حرف‌های آنها را شنید و قول پیگیری و حل مشکلات را داد. در همین حین دو، سه نفر دیگر هم به سمت محل آمدند و خلاصه شرایط طوری شد که یک نفر بقیه را هل داد و وزیر ورزش هم از محل اصلی خود جابه‌جا شد. در واقع کل ماجرا این‌طور بود که یکی، دو نفر از هواداران منتقد پرسپولیس وزیر ورزش و یکی، دو نفر از اطرافیانش را هل دادند و اصلاً ماجرای سیلی زدن به او صحت ندارد.

عجیب اینکه در فضای مجازی بین هواداران پرسپولیس و استقلال بر سر همین ماجرا کرکری ایجاد شد. پرسپولیسی‌ها مدعی شدند که یکی از هواداران ما به صورت وزیر سیلی زده اما استقلالی‌ها این خبر را نقض کرده و گفتند برخی از پیج‌های هواداری پرسپولیس به این شایعه دامن زدند تا به وزیر فشار بیاورند به پرسپولیس پول بدهد. با این حال خبرنگاران و عکاسانی که در صحنه حاضر بودند ماجرا را فقط در حد هل دادن وزیر تأیید می‌کنند و نه سیلی زدن به صورت او!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.