تلاش مدیر شبکه کودک برای استخدام برادرش +عکس

پس از بستن قرارداد ۴میلیاردی مدیرشبکه کودک با برادرش، جدیدترین نامه رسمی منتشر شده از محمدرضا سرشار نشان می‌دهد که او به‌دنبال استخدام رسمی برادرش است!

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، دو هفته از انتشار قرارداد ۴میلیاردی محمد سرشار مدیر شبکه پویا با برادرش یوسف سرشار می‌گذرد. حالا یک نامه‌ی رسمی از محمد سرشار منتشر شده که در آن به صراحت به اخذ دستور استخدام رسمی یوسف سرشار اشاره شده است.

در نامه‌ی سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ایراد گرفته شده است که چرا یوسف سرشار به‌رغم نداشتن رابطه‌ی استخدامی با صدا و سیما در پست مدیریت کانال نهال صداوسیما قرار گرفته است؟

سرشار در پاسخ ادعا می‌کند که برادرش از نخبگان برنامه سازی کودک است و صاحب برنامه برند «پاشو پاشو کوچولو» که به‌دلیل نخبگی و صاحب برنامه‌ی برند بودن در مرحله‌ی استخدام در صدا و سیما با دستورات رییس و قائم مقام صدا و سیماست.

انصاف نیوز در این گزارش نوشت: متاسفانه محمدسرشار تا الان هیچ پاسخی به قرارداد رانتی ۴میلیاردتومانی با برادرش نداده و حالا نیز نامه استخدام یوسف سرشار به امضای او منتشر شده است. افکار عمومی منتظر پاسخ مسئولان رسانه ملی و اقدام عملی صیانت (حراست) صداوسیما است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.