آقای وزیر بی‌ادب؛ پایت را از روی گلوی مردم بردار!

ادبیات ناپسند سعید نمکی به عنوان بالاترین مقام در وزارت بهداشت همچنان با انتقاد فعالان رسانه‌ای همراه است.

به گزارش تازه‎‌نیوز، مصطفی فقیهی، صاحب امتیاز سایت انتخاب در حاشیه بدقولی‌ها و اهانت‌های وزیر بهداشت و برخی معاونان او در موضوع کردنا و واکسن نوشت:

این وزیرکِ بی‌ادب و بی‌کفایت که به محض ناتوانی در پاسخ، به مرامِ چرکین تملق‌گویی تمسک کرده، لیچار می‌گوید و زبان به فحاشی باز می‌کند، بهتر است پایش را از روی مینِ خیالی کنار کشد تا منت دروغین و باورناپذیرش نیز از سرِ مردم مظلوم، برداشته شود که عجب، سنگینی می‌کند!

به گمانم پای‌تان بر نَفَس و گلوی میلیون‌ها ایرانی‌ست که توهمِ میدان مین زده‌! نمی‌دانم «مین» و «خرخره» از یک جنس هستند یا از آنجا که‌ نگاه به پایین ندارد و سرگرم چرب‌تر کردن زبان است، فرق این دو را نمی‌فهمد!

و عجب رویی و شگفت، وقاحتی دارد این مجسمه‌ی بی‌شرمی که بابت عملکرد فضاحت‌بارش در حوزه‌ی کرونا و وعده‌های هزاربار تکذیب شده‌اش، هنوز چشم در چشم ملت گره می‌زند، خود را فداییِ آنان خوانده و از مین توهمی سخن بر زبان می‌راند!

این ادبیات سخیف و زشت، آن‌هم در یک برنامه‌ی زنده، حقیقتاً تاسف‌بار است. و حالا می‌توان فهمید آن نوکیسه‌ی نورسیده، زبان درازش را به اقبال و توصیه‌ی چه کس، درازتر کرد و دیگرانی را «پفیوز» خواند.

اگر با آن فحاشِ میان‌مایه، همان ایام برخوردی زیبنده می‌شد، امروز رییس‌ش، چنین دریده‌گویی نمی‌کرد. دیدیم که وزیر، سخنان مدیر زیرمجموعه‌اش را از سر خستگی خواند و حاضر نشد، از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی کند.

وقتی مدیر بالادستی چنین هتاکی می‌کند و پایین‌دستی، تابعِ گفتار زشت رییسش، وقیحانه و با اعتماد به نفسی تمام، دیگران را به باد فحش و ناسزا می‌گیرد!

شرم بر اویی که این شخصیت نامتعادل را از «سازمان برنامه» به وزارت‌خانه آورد و خودش، با خیالی تخت و راحت‌تر، بر راس سازمانش تکیه زد تا تفرعن و تبختر غیر‌قابل‌مهارش را به دیگر بخش‌های کابینه تعمیم دهد.

و‌ حیف که اینان، صرفاً با «هنرِ نابِ چرب‌زبانی» و «زبان سراسر مداهنه»، دیواری سخت دربرابر متخصصان حقیقی چیده‌ و مانعِ رشد اهل عمل و تدبیر هستند. گرچه این اهتمام سنگین برای تمدید تناول گندم ری، ره به جایی نخواهد برد!

2 نظر
  1. 123

    به این اقا خورده نگیرین..همه اینا حق ماست بلکه بیشتر از اینها……

  2. خسروحسینی

    آقای فقیهی شما که باغبانان همه چیز رانجس کردید دیگران را توصیه به اخلاق میکنید چقدر تهوع آور

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.