بدسلیقگی و لجبازی از تهران تا توکیو؛ حتی ‏دریغ از ماسک هماهنگ! +تصاویر

رژه کاروان ورزش ایران در افتتاحیه المپیک نشان داد ناتوانی مدیران ما تنها به طراحی «یک دست لباس شکیل» ختم نمی‌شود بلکه از تهیه ساده‌ترین امکانات هم عاجزند.

به گزارش تازه نیوز، بدسلیقگی مدیران ورزش به ویژه در کمیته المپیک در طراحی لباس کاروان ایران، به یکی از موضوعات مورد توجه کاربران فضای مجازی بدل شده بود؛ تا جایی که دبیر کمیته ملی المپیک رسماً اعلام کرد به دلیل انتقادات فراوان، از لباس رسمی در مراسم افتتاحیه استفاده نمی‌شود و کاروان ایران با ست ورزشی متحدالشکل در مراسم رژه حضور خواهد یافت.

اما به رغم تأکید کیکاوس سعیدی و در کمال شگفتی کاروان جوان ایران با همان کت و شلوار اصطلاحاً پلوخوری و مانتوی فرم اداری در مراسم حضور یافت و همانطور که پیش بینی می شد در مقایسه با سایر کاروان‌های ورزشی حاضر در افتتاحیه پوشش کاروان ایران یکی از ضعیف‌ترین طراحی‌ها را داشت.
در واقع رژه جوانان ایران در بزرگ‌ترین گردهمایی ورزشی جهان نمودی بود از بدسلیقگی و لجبازی مدیران ورزش که حتی حاضر به ایجاد تغییر در پوشش تیم حاضر در مراسم رژه نشدند.

نکته تأسف برانگیزتر اینکه مدیران ما حتی از تهیه یک بسته ماسک متحدالشکل هم عاجز بودند و تیم رژه ایران از معدود کاروان‌های حاضر در مراسم رژه بود که از ماسک‌های رنگارنگ و البته کم‌کیفیت استفاده می‌کرد.

بسیاری از کاروان‌های حاضر در مراسم نه تنها از ماسک های متحدالشکل استفاده می‌کردند بلکه غالباً ماسک های‌شان با پوشش‌شان ست شده بود. حتی کشورهای نچندان متمولی چون اسلونی، لوکزامبورگ، ساحل عاج، الجزایر، بنین، تونگا و حتی تیم پناهندگان هم از ماسک‌های متحدالشکل باکیفیت استفاده کرده بودند.
خلاصه اینکه از مدیریتی که از تهیه یک بسته ماسک متحدالشکل عاجز است توقعی بیش از این نمی رود.

رژه کاروان ایتالیا
رژه کاروان بنین
رژه کاروان چین
رژه کاروان ساحل عاج
رژه کاروان کره
رژه کاروان لوکزامبورگ
رژه کاروان آرژانتین
رژه کاروان اسلونی
رژه کاروان الجزایر

رژه کاروان آمریکا
رژه کاروان انگلیس
رژه کاروان پناهندگان
رژه کاروان ترکیه
رژه کاروان تونگا
رژه کاروان اسپانیا

در این ارتباط بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.