گزارش یک خفت‌گیری عجیب در روز روشن: کاش ما هم علی دایی بودیم!

او حتی فیلم راکبان موتورسوار را از چند ساختمان آن‌طرف‌تر گرفته و این کار نیروی انتظامی را آسان‌تر می‌‌کند، البته اگر همت و انگیزه‌ای برای دستگیری باشد…

به گزارش تازه‌نیوز، محمد کلهر، فعال رسانه‌ای و فرهنگی در صفحه شخصی خود در توئیتر از یک گزارش خفت‌گیری و برخورد عجیب پلیس با این مورد نوشت:

دوستم کارشناس بررسی خودروهای لوکس در «کارنامه» است. پریروز برای کارشناسی یک BMW با موتورش راهی شهرزیبا می‌شود. ساعت ۱۲ ظهر به محل موردنظر می‌رسد، موتور آپاچی‌اش را قفل می‌کند، زنگ می‌زند و منتظر می‌ماند تا صاحب خودرو دم در بیاید. در این حین ۲ جوان موتورسوار با پلاک مخدوش از مقابلش می‌گذرند، می‌روند سر کوچه و می‌ایستند به سیگارکشیدن. سیگارشان که تمام می‌شود، دور می‌زنند و یکی از آن‌ها با چاقو و دیگری با قمه دوست مرا تهدید و سوییچ موتور را طلب می‌کنند. او هم سوییچ را می‌دهد. با پلیس تماس می‌گیرد. کلانتری محل می‌گوید در یکی – دو ماه اخیر تقریباً هر روز یک گزارش این‌چنینی داریم! مأمور حین تنظیم شکایت، ماجرا را به سرقت تقلیل می‌دهد که با اعتراض دوستم مواجه می‌شود و تصحیح می‌کند. دوستم حدس می‌زد که اعلام گزارش خفت‌گیری برای کلانتری امتیاز منفی دارد. عجیب این‌که دوستم یک تبلت در دست داشته، دو موبایل در جیب و دستگاه دیاگ در کوله. که ارزش این‌ها از ارزش موتورش بیشتر می‌شده اما دزدها فقط موتور را خواسته‌اند!
حال سوال این است که چرا کلانتری محل روزی یک گزارش خفت‌گیری دارد و کاری نمی‌کند؟! کاش دوستم مثل علی دایی مشهور بود… او حتی فیلم راکبان موتورسوار را از چند ساختمان آن‌طرف‌تر گرفته است و این کار نیروی انتظامی⁩ را آسان‌تر می‌‌کند، البته اگر همت و انگیزه‌ای برای دستگیری باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.