طعنه سنگین به مجیدی: به دربی‌های خیالی برخی دوستان جام نمی‌دهند!

ابراهیم شکوری در واکنش به ادعای فرزاد مجیدی گفت: در مورد صحبت بعضی از دوستان باید بگوییم، برنده فصل نقل و انتقالات در پایان فصل و با جامی که اهدا می‌‎کنند، مشخص می‌شود؛ مثل این ۵ جام.

به گزارش تازه نیوز، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که این روزها به دلیل پشت ‌سر گذاشتن خدمت سربازی با حکم مشاور در کنار باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد، پس از جذب رضا اسدی به جای احمد نوراللهی در پست هافبک دفاعی گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که اخبار رسمی باشگاه را از سایت و اینستاگرام رسمی باشگاه دنبال کنید. او سپس با اشاره به صحبت‌های فرزاد مجیدی که اعلام کرده، استقلال دربی نقل و انتقالات را به سود خودش تمام کرده، گفت: در مورد صحبت بعضی از دوستان باید بگوییم، برنده فصل نقل و انتقالات در پایان فصل و با جامی که اهدا می‌‎کنند، مشخص می‌شود؛ مثل این ۵ جام. حالا به دربی‌های خیالی که برخی دوستان درست کرده‌اند، جامی نمی‌دهند. من فکر می‌کنم مثل این ۵ سال که پرسپولیس توانسته قهرمان بشود و هر سال هم بازیکنان شاخص و ملی‌پوش از این تیم جدا شده‌اند.

شکوری گفت: پرسپولیس نشان داده که به یک باشگاه ستاره‌ساز تبدیل شده است. فکر می‌کنم امسال ششمین قهرمانی را خواهیم داشت. فکر می‌کنم این‌طوری می‌شود دبل هت‌تریک کرد ولی واقعاً کار سختی است. ابراهیم شکوری در رابطه با برخی اخبار که چرا بازیکنان پرسپولیس رایگان از تیم جدا می‌شوند گفت: این صحبت‌هایی است که مطرح می‌شود. من فکر می‌کنم مهم این است که چه بازیکنانی در حال خریداری شدن هستند. شما سطح بازیکنان را ببینید و مهم همین است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.