دنبال پول بودم به استقلال نمی‌آمدم/ از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم

مدافع جدید استقلال گفت: پول در اولویت بعدی برایم قرار دارد. اگر دنبال پول بودم خب به جای استقلال به تیمی می‌رفتم که پیشنهاد مالی بهتری به من داده بود.

به گزارش تازه نیوز، ابوالفضل جلالی خرید جدید استقلال در خط دفاعی، گفتگویی با خبرورزشی انجام داده که گزیده ای از آن را در ادامه می خوانید:

  • استقلال تیم بسیار بزرگی است و هواداران زیادی دارد و هر فوتبالیستی دوست دارد بازی در چنین تیمی را تجربه کند. وقتی پیشنهاد استقلال به دستم رسید واقعاً خوشحال شدم و دوست داشتم به این تیم بیایم. البته چند پیشنهاد دیگر هم داشتم ولی خب بازی برای تیم بزرگی مثل استقلال چیزی نیست که به راحتی آن را رد کرد.
  • من در سنی هستم که می‌خواهم پیشرفت کنم و پول در اولویت بعدی برایم قرار دارد. اگر دنبال پول بودم خب به جای استقلال به تیمی می‌رفتم که پیشنهاد مالی بهتری به من داده بود. واقعاً استقلال را دلی انتخاب کردم و امیدوارم بتوانم هم خودم پیشرفت کنم و هم مهره مفیدی برای تیم بزرگ استقلال باشم.
  • درست نیست اسامی تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند را بگویم ولی من نیم‌فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم که منتفی شد. اینکه از کجاها پیشنهاد داشتم مهم نیست. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که من عضوی از خانواده بزرگ استقلال هستم و این برایم افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.