خریدهای جدید پرسپولیس، یحیی را امیدوار کردند

تمرین امروز پرسپولیس براى جدال با الهلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.

به گزارش تازه نیوز، در تمرین امروز که به مدت یک ساعت به طول انجامید، شاگردان یحیى گل محمدى برنامه‌هاى تاکتیکى مد نظر را براى بازى حساس مقابل شاگردان لئوناردو ژاردیم مرور کردند که گزارش این جلسه تمرینى را در ادامه مى‌خوانید.
خیال کادر فنی راحت شد
قبل از شروع تمرین جواب تست کرونای اعضای پرسپولیس آماده و مشخص شد همه بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس در صحت کامل به سر می‌برند.
صحبت‌هاى یحیى
قبل از شروع تمرین سرخپوشان، یحیى گل محمدى براى دقایقى با شاگردانش در مورد مسائل مختلف از جمله اهمیت بازى مقابل الهلال صحبت و نکات لازم را به آنها گوشزد کرد.
گرم کردن زیر نظر بدنساز
بازیکنان بعد از ورود به زمین، ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم کردند. سپس در سه گروه به بازی آقاوسط پرداختند. همچنین دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر داود فنایی، تمرینات ویژه و اختصاصی خود را انجام دادند تا آماده بازى با نماینده عربستان شوند.
کرى‌هاى تنیس‌فوتبال، تمرین را گرم کرد
در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان در چهار گروه به تنیس‌فوتبال روی آوردند. بازیکنان در طول زمان بازی تنیس‌فوتبال، با هیجان و شور خاصی بازی می‌کردند و بازار کری‌خوانی داغ بود. همین موضوع باعث شده بود فضای شاداب و بانشاطی به وجود بیاید و در واقع همین کرى‌ها تمرین سرخپوشان را گرم کرد.

خریدهای جدید، یحیی را امیدوار کردند
پرسپولیس در نقل و انتقالات 5 بازیکن جدید به خدمت گرفت. این بازیکنان جدید در روزهای ابتدایی به شدت مشکل بدنی داشتند و خیلی آماده نبودند. همین موضوع باعث شد فقط رضا اسدی در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان به میدان برود. بعد از گذشت چند هفته و با شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس، خریدهای جدید با آمادگی بیشتری در تمرینات شرکت می‌کنند و به لحاظ بدنی هم پیشرفت قابل توجهی داشتند. همین موضوع یحیی را به آینده این بازیکنان و به خصوص در ادامه رقابت‌های آسیایی امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.