چه مدل کت‌هایی مد زمستان ۲۰۲۱ است؟

پاییز رو به پایان است و هوا روز به روز سردتر می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، کم‌کم وقت آن فراسیده تا کت‌های خود را بیرون بیاورید! این زمستان فرصت مناسبی است تا با مُدهای جدید آشنا شوید. در این مقاله درصدد هستیم تا شما را با ترندها یا همان گرایش‌های جدیدی که برای کت و مانتو در زمستان امسال پیش‌بینی می‌شود، آشنا کنیم.

۱. کت‌هایی با چهارخانه‌های کوچک

این زمستان، کت‌های چهارخانه بسیار رواج خواهند داشت! چهارخانه‌های تک‌رنگ یا رنگارنگ، بسیار مورد توجه خواهند بود. سبک دیگری که به شما پیشنهاد می‌کنیم، شنل چهارخانه با یک جفت چکمه بلند است که زیبایی خاصی به شما خواهد داد.

شاید از خودتان بپرسید که چرا پارچه‌های چهارخانه تا این حد محبوب هستند؟ دلیل آن خیلی ساده است، چون به هر فردی و با هر لباسی جذابیت می‌بخشند و در عین حال ساده و شیک هستند!

۲. کت‌های بلند

کت بلند که معمولاًدر کمد لباس مردانه به چشم می‌خورد و معمولاً در میان مردان بسیار طرفدار دارد، این فصل در میان بانوان نیز محبوب خواهد بود. بلندی این کت‌ها، سرما را به خوبی مهار می‌کند، گشادی آن به شما امکان می‌دهد تا یک ژاکت پشمی نیز زیر آن بپوشید و نوع سبک و استایل آن به شما اجازه می‌دهد تا هم چکمه‌ با آن ست کنید و هم کتانی با آن بپوشید. این مدل کت، بسیار کاربردی، شیک، مد روز و بسیار ضروری برای زمستان امسال است. پس حتماً به این گزینه نیز فکر کنید.

۳. کت‌های گشاد همراه با کمربند

این مدل کت‌ها که از دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده‌اند، زمستان امسال در همه بوتیک‌ها حضور خواهند داشت! به‌طور کلی هر نوع پوشاک گشاد مثل شلوار، ژاکت، لباس و پیراهن‌های گشاد بسیار مورد توجه خواهند بود. این زمستان، کت‌های گشاد با کمربند، طرفداران بسیاری خواهد داشت!

این استایل برای ظاهر شما بسیار ایده‌آل است و با بستن کمربند، می‌توانید ظاهری زنانه‌تری داشته باشید. این مدل کت، به همان اندازه که پوشیدن آن آسان است و راحت است، ظاهری اصیل به شما می‌دهد. شما می‌توانید این کت را با تمام وسایل خود سِت و هماهنگ کنید. فقط دقت داشته باشید که آن را به خوبی با سایر قطعات و لوازم جانبی خود ست کنید تا ظاهری جذاب و شیک داشته باشید!

۴. مانتوهای لحافی

اصیل، شیک، کمی ورزشی…بله! کت لحافی دوباره مد شده است! در کنار کت‌های بلند، این کت نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای این فصل است. بعد از کت لحافی پاییز امسال، در زمستان می‌توانید مانتو لحافی را در تمام اشکالش پیداکنید: بلند، کوتاه، بدون آستین، سایز بزرگ، سبک تکه تکه‌ای، رنگ‌های ساده و کلاسیک…

این مدل مانتو در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود و برای انواع اندام و استایل‌های مختلف مناسب است. راحت است و در خط مقدم مد جای دارد!

۵. کت‌های پُف‌دار XXL

بعد از کت لحافی، کت‌های پُف‌دار XXL بسیار محبوب خواهند بود. از آنجا که زمستان سردی برای امسال پیش‌بینی می‌شود، این مدل کت‌ها طرفداران خاص خودش را خواهد داشت، خصوصاً برای کسانی که سرمایی‌تر هستند چون این مدل کت زمستانی فوق‌العاده دنج و راحت است و در عین حال ظاهری بسیار شیک دارد، البته به شرط این‌که گشاد باشد.

این مدل کت اگر چه مدتی از رده خارج شده ‌بود، اما هم‌اکنون چند سالی است که دوباره جای خود را در کمد لباس‌های ما پیدا کرده‌است.

توجه: برای اینکه با پوشیدن این مدل کت، شبیه کیسه پلاستیکی به نظر نرسید، رنگ‌های روشن و اصلی را انتخاب کنید و نسبت به جنس پارچه آن نیز بسیار دقیق باشید. اگر قامتی کوتاه دارید، مدل کوتاه این کت را انتخاب نمایید و اگر بلند قامت هستید، کت بلندتر قطعاً گزینه مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

۶. کت‌های مدل پوست گوسفندی

در خانواده مانتوهای مد روز زمستانی، کت‌های پوست گوسفندی نیز بسیار محبوب خواهند بود! این کت گرم چند سالی است که به کمد لباس‌های ما بازگشته است. امروزه این مدل کت، هنوز هم یکی از ستاره‌های فصل زمستان است.

کوتاه، بلند، به رنگ بِژ روشن یا در رنگ‌های پاستیلی، کلاه‌دار و…. این مدل کت در برش‌‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است.

این کت که بیشتر شبیه یک پالتوی کرکی است، بسیار شیک و دنج خواهد بود به‌طوری‌ که هر زمان آن ‌را بپوشید، آرزو می‌کنید که همیشه آن‌ را به تن داشته باشید!

۷. کت قهوه‌ای

آیا رنگ قهوه‌ای جایگزین رنگ مشکی شده‌است؟ بدون شک در فصل پیش رو، این سوال را از خودتان خواهید پرسید! واقعیت این است که رنگ شکلاتی در زمستان آینده بسیار رایج است به‌خصوص در دنیای پوشاک. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که از طیف رنگ شتری خارج شوید و راه را برای یک سایه شکلاتی اصیل‌تر و نیز شیک‌تر باز کنید.

از رنگ غمگین مشکی بیرون بیایید و رنگی ملایم‌تر از آن برگزینید. اما اگر می‌خواهید سبکی اصیل‌تر داشته باشید، رنگ‌های کلاسیک مانند سیاه، سفید، خاکستری روشن یا بژ را انتخاب کنید. برای ظاهری شیک‌تر، دل به دریا بزنید و از رنگ‌ه‌ای انفجاری یا همان جیغ مانند قرمز روشن، نارنجی یا فوشیا استفاده نمایید.

منبع: سلامت

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.