چگونه از لباس‌های قدیمی‌مان استفاده کنیم؟

چگونه لباس‌هایی که سال‌ها در کمد لباس‌مان به فراموشی سپرده شده‌اند، دوباره احیاء کنیم و بپوشیم؟

به گزارش تازه‌نیوز، نیازی نیست درگیر مُد روز شوید بلکه فقط کافی ست تا برای محافظت از محیط زیست و همین‌طور کمک به اقتصاد خانواده، با لباس‌های قدیمی‌تان آشتی کنید و سری به کمد لباس‌های خود بزنید! اگر بتوانید ظاهر لباس‌ها و وسایل شخصی‌تان را تغییر دهید،‌ قطعاً‌ گام بزرگی در این راستا برداشته‌اید. بر هیچ‌کس پوشیده نیست که مد می‌آید و می‌رود؛ در این میان این به شما بستگی دارد که جرات تغییر داشته باشید تا به لباس‌ها و اکسسوری‌های خود جانی دوباره ببخشید. در این مقاله می‌آموزید که چگونه لباس‌های سابق را تغییر دهید تا دوباره قابل استفاده و از همه مهمتر،‌ شیک‌تر و مطلوب‌تر باشند!

 

از رنگ‌های روشن دوری نکنید!

صورتی فوشیا، ارغوانی، سبز زمردی یا حتی رنگ‌های جیغ… شادترین رنگ‌ها هستند و شما در مقام یک بانو نباید خود را از آن‌ها محروم کنید! بنابراین اگر لباس یا وسیله‌ای با این رنگ‌ها در کمدتان دارید، حتماً بار دیگر از آن‌ استفاده نمایید. برای داشتن ظاهری مد روز و مدرن، شادی و طراوت را با ابتدایی‌ترین لباس‌های خویش همراه کنید. به عنوان مثال، یک سویی‌شرت رنگی قطعاً‌ مناسب‌تر از نوع خاکستری و سنتی آن خواهد بود!

 

یقه و سرآستین‌های خود را بپوشانید

شما می‌توانید ساده‌ترین ژاکت‌ها و بلوزهای خود را با لوازم جانبی تزئین کنید! مثلاً انداختن یک دستبند پهن یا بستن یک روسری کوچک در ناحیه گردن، می‌تواند جلوه‌ای خاص به این لباس‌های قدیمی ببخشد بی‌آن‌که مجبور باشید مبلغ زیادی هزینه کنید.

 

دامن‌ها و پیراهن‌های خود را با اکسسوری‌ها و لوازم جانبی تزئین نمایید

برای اینکه به دامن‌ها و پیراهن‌های خود سبکی خاص بدهید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ کمربندهای پهن بروید! شما می‌توانید ساده‌ترین دامن‌ها و پیراهن‌ها را با اکسسوری‌ها تزئین کنید! به عنوان مثال، یک کمربند پهن مشکی روی یک کت روشن با یقه بلیزر، فوق‌العاده خواهد بود.

 

هماهنگی رنگ‌ها

بدون شک هر چه رنگ اکسسوری‌ها یا همان لوازم جانبی، مثل کیف یا کفش، با رنگ لباس‌هایتان هماهنگی بیشتری داشته‌ باشد، ظاهری جذاب‌‌تر خواهید داشت. به عنوان مثال یکی از جذاب‌ترین و لطیف‌ترین سبک‌های پوشش، انتخاب رنگ سفید برای بلوز، کلاه، کیف دستی و کفش‌های کتانی است. درحقیقت جذابیت و مُد روز بودن این سبک،‌ کاملاً تضمین شده ‌است پس در انتخاب آن شک نکنید.

 

از زیورآلات غفلت نکنید

به‌طور کلی انداختن زیورآلات با لباس‌های زمستانی، همیشه زیبا و مُد است. بنابراین ظاهر خود را با گوشواره‌هایی که با گردنبند و دستبندتان هماهنگی دارد، خاص و جذاب کنید!

 

بازی با تضاد رنگ‌ها!

بیشتر اوقات رنگ‌های متضاد،‌ جلوه‌ای خاص دارند به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که جرات بازی با رنگ‌های مخالف را داشته باشید! درحقیقت پوشیدن رنگ‌های متضاد به شما این امکان را می‌دهد تا با قطعات فعلی کمد لباس خود، ظاهری فوق‌العاده شیک ایجاد نمایید. اگر می‌خواهید سبکی خاص داشته باشید، ترکیب صورتی آب‌نباتی و زرد قناری، فوق‌العاده خواهد بود!

 

انتخاب کمربند

کمربندهای رنگارنگ و قدیمی، همیشه زیبا و اصیل هستند. اما گاهی اوقات برای جذاب شدن، می‌توانید سنت‌شکن باشید و مثلاً کمربندی با طرح و رنگی روشن یا با جنسی متفاوت را انتخاب و با یکی از لباس‌های قدیمی‌تان سِت کنید. به عنوان مثال،‌ انتخاب یک روسری رنگارنگ به عنوان کمربند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

گردنبندهای رنگارنگ

مهره‌های رنگی، نوشته‌ها و طرح‌های گوناگون، آن‌هم در قالب یک گردن‌بند، فوق‌العاده زیبا است و هر لباس قدیمی و ساده‌ای را جذاب‌تر می‌کند. ‌این گردنبند‌های مد روز که در عین حال رنگارنگ و کودکانه هستند، امروزه طرفداران خاص خودشان را دارد و از آنجا که سبک خاصی برای شما ایجاد می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم که شانس استفاده از آن‌ها را از خود نگیرید. همانطور که می‌بینید، هر لباس قدیمی را می‌توان بدون آن‌که هزینه زیادی در برداشته باشد، بازسازی کرد تا بار دیگر مدرن و به‌روز شود! تنها مورد لازم، داشتن کمی خلاقیت است تا ظاهری اصیل‌تر و شیک‌تر داشته باشید. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که رنگ‌های مخالف، اکسسوری‌ها، تزئینات، طرح‌ها و رنگ‌های شاد بیشتر و متنوع‌تری را در سبک پوشش خود بگنجانید!

منبع: سلامت

بیشتر بخوانید:

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.