پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته می‌شود؟

باشگاه استقلال در صورت پرداخت نکردن مطالبات استرا با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، جلسه رسیدگی به پرونده شکایت استراماچونی از باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالباتش مدتی پیش از سوی دادگاه CAS به صورت آنلاین برگزار شد و قرار بر این شد رای پرونده این مربی ایتالیایی تا یازدهم بهمن ماه صادر شود

با این وجود باشگاه استقلال در صورتی که ۱۱ بهمن حکم این مربی ایتالیایی اعلام شود بلافاصله از استرا و وکلایش در خواست مهلت جهت انتقال و پرداخت مبلغ محکوم به در حد عرف خواهد کرد چرا که به محض در خواست وکیل استرا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته خواهد شد.

البته ممکن است صدور رای پرونده این مربی با تاخیر صورت پذیرد، اما به هر حال باشگاه استقلال به دنبال این است تا استرا و وکلایش در حد عرف به آن‌ها مهلت جهت پرداخت ونقل و انتقال ارزی دهند.نهایتا حتی در صورت بسته شدن پنجره استقلال، با پرداخت مبلغ محکوم به، بلافاصله، از پنجره رفع مسدودی خواهد شد.

پیش از این جلسه استماع رسیدگی به پرونده استراماچونی به صورت آنلاین برگزار شد و در این جلسه باشگاه استقلال مدارک و مستندات جدیدی به دادگاه ارائه کرد. از هر طرف ۳ وکیل حضور داشت و از هر ۲ طرف افرادی به عنوان شاهد به جلسه دعوت شدند. تاریخ اولیه اعلام شده از سوی CAS برای صدور رای این پرونده ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.