اسکوچیچ: از فشاری که به تیمم آمد خیلی راضی‌ام!

دراگان اسکوچیچ پس پیروزی مقابل امارات گفت: با اخراج صادق محرمی تیم کمی تحت فشار قرار گرفت و بابت این هم خیلی راضی هستم.

به گزارش تازه نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پس از بازی با امارات حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: در مورد بازی با امارات دو مورد هست که من را راضی نگه می‌دارد‌؛ یکی نمایش نیمه اول که خیلی خوب بازی کردیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. در نیمه دوم با اخراج صادق محرمی تیم کمی تحت فشار قرار گرفت و بابت این هم خیلی راضی هستم که وقتی ما تحت فشار بودیم و این فشار را تجربه می‌کردیم توانستیم خطرهای بیشتری نسبت به حریف ایجاد کنیم و بابت این دو موضوع بسیار راضی‌ام.

او درباره قرار گرفتن نورافکن در ترکیب تیمش توضیح داد: همان‌طور که دیدیم امید نورافکن بهتر بازی کرد و دیدم که تصمیم درستی بود. نیاز داشتیم که راه حل خوبی برای خط دفاعی داشته باشیم و برای همین موضوع امید نورافکن انتخاب من بود و دیدیم که انتخاب درستی هم بود و خیلی هم خوب بازی کرد. شما گفتید این بازی کمتر دارای اهمیت است ولی برای من بسیار پراهمیت بود. گفتید چرا راهکار و بازیکنان جدید را انتخاب نکردید اما من دقیقاً همین کار را کردم و نورافکن را در همین پست استفاده کردم.

وی در مورد ورود یزدانی به ترکیب عنوان کرد: زمانی که تیم امارات دست به تعویض زد و بازیکنان بلندقامت را به زمین آورد ما هم واکنش نشان دادیم و دفاع وسط‌های دیگری آوردیم تا برتری‌مان را در توپ‌های بلند حفظ کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به از دست دادن موقعیت‌ها توسط مهاجمان این تیم گفت: ما بازیکنان باکیفیتی در قسمت خط حمله و پیشانی خط هجومی تیم ملی داریم و خیلی طبیعی است که پیش بیاید بازیکنی موقعیتی را از دست بدهد و من جدا از تمام صحبت‌ها به تمام بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم و از مهاجمان تیمم بسیار راضی هستم و این موضوعی نیست که الان باعث دغدغه من شود و به آن بپردازم. همان‌طور که گفتم از بازیکنان هجومی‌ام رضایت کامل دارم و فکر می‌کنم مشکلی نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.