تقابل استقلال و پیکان؛ کفه ترازو به سمت شاگردان مجیدی!

استقلال و پیکان در حالی امروز در جام حذفی به مصاف هم می‌روند که استقلال در چهار دیدار اخیر مقابل این تیم شکست نخورده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز سه شنبه به مصاف پیکان می‌رود که این دومین دیدار دو تیم در فصل جاری است.

نخستین دیدار آنها در این فصل در هفته نهم نیم فصل نخست لیگ برتر انجام شد که در آن دیدار آبی پوشان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شدند و این آخرین تقابل آنها پیش از دیدار حذفی امروز می‌باشد.

دو تیم فصل گذشته هم دو بار در لیگ و یک بار در جام حذفی به تقابل هم رفتند که هر دو دیدار در لیگ مساوی شد و در جام حذفی آبی پوشان پیروز شدند تا نتیجه ۴ دیدار اخیرشان با ۲ پیروزی برای استقلال و ۲ مساوی همراه باشد.

استقلال و پیکان دو بار در هفته‌های چهارم و نوزدهم فصل گذشته با هم دیدار کردند که هر دو بازی با نتیجه مشابه بدون گل به پایان رسید و تک بازی آنها در جام حذفی با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید. همچنین بازی دو تیم در نیم فصل نخست هم در هفته نهم برگزار شد که این دیدار هم با نتیجه ۳ بر صفر به سود آبی پوشان به اتمام رسید.

دیدار دو تیم استقلال و پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ساعت ۱۷ روز سه شنبه و به میزبانی پیکان برگزار می‌شود و تیم برنده در جمع ۸ تیم مرحله بعدی مسابقات حضور پیدا می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.