داماد شاه: اپوزیسیون خارج از کشور حالت بادکنک دارند و آدم‌های پوچی هستند

اردشیر زاهدی در آخرین مصاحبه اش پیش از مرگ گفت: واقعا اپوزیسیون خارج از کشور که تجویز می کند که بر سر مردمش بمب بریزند یا منابع اصلی و اساسی کشورش نابود شوند، از انسانیت و شرف بویی نبرده است.

به گزارش تازه نیوز، واپسین گفت‌وگو منتشر نشده با اردشیر زاهدی داماد محمدرضا پهلوی و آخرین سفیر ایران در ایالات متحده آمریکا، در روزنامه همشهری منتشر شده که در بخش‌هایی از این گفت‌وگو چنین آمده:

  • واقعا اپوزیسیون خارج از کشور که تجویز می‌کند که بر سر مردمش بمب بریزند یا منابع اصلی و اساسی کشورش نابود شوند، از انسانیت و شرف بویی نبرده است.
  • در سال‌های اخیر، هیچ توهینی را به ایران، مردم ایران و حتی حکومت ایران نپذیرفته‌ام؛ چون این مردم نیاز به قیم و تعیین تکلیف‌کننده، آن هم از بیرون ندارند.
  • هیچ کشوری نمی‌تواند با فشار از ایران باج بگیرد و تجربه تاریخی ایران در طول دهه‌ها و سده‌های گذشته، نشان داده است که ایرانی‌ها زور را به هیچ وجه نمی‌پذیرند.
  • اپوزیسیون خارج از کشور حالت بادکنک دارند و آدم‌های پوچی هستند. خیلی جدیشان نگیرید. برای زدن این حرف‌ها، پول می‌گیرند. حرف‌هایشان عاقلانه نیست.
  • کشتن یک آدم دانشمند (شهید فخری‌زاده) که جزو ذخایر ملی و پشتوانه توسعه هر کشوری است، کاری خلاف حقوق بشر، انسانیت و شرافت است و آن را محکوم می‌کنم.

این ویدئوها را هم از دست ندهید:

2 نظر
  1. متنفر از لنگی جماعت

    زاهدی هماهنگ عمل میکنه

  2. کورش

    روحش شاد که در دورانی که مخالفت کردن مد شده شجاعانه نظر خودش را در میان همقطارانش زد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.