اخاذی مامور قلابی از شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی که در پوشش کارکنان نیروهای مسلح اقدام به اخاذی از شهروندان می کرد، خبر داد.

وی تصریح کرد: در شاخه دیگری از بررسی‌ها، مخفیگاه متهم شناسایی و به دست آمد وی از ۲ مکان برای مخفی شدن استفاده می‌کند و در این مکان‌ها تعدادی تجهیزات نظامی نگهداری می‌شود. نتیجه بررسی‌های پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و ورود به مخفیگاه‌های وی صادر شد.

به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه و منسجم و همزمان به ۲ مخفیگاه متهم وارد و ضمن دستگیری وی، در بررسی‌های بیشتر از این ۲ مکان، ۵ قبضه سلاح جنگی، ۲۵ دستگاه بی سیم، ۳۰ عدد فشنگ، ۲ عدد خشاب، ۹ عدد شوکر و اسپری، ۳۲ رشته دستنبد و تجهیزات لازم برای جعل اوراق‌های انتظامی و قضائی و همچنین تعدادی احکام و مهرهای مربوط به دستگاه‌ها و نهادهای حکومتی کشف شد.
وی بیان داشت: این متهم ۴۰ ساله پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی شهرستان علاوه بر اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان به  خرید و فروش تجهیزات نظامی و نگهداری این تجهیزات اعتراف کرد.
سرهنگ جلیلیان در پایان به معرفی متهم  به مرجع قضائی اشاره و گفت: کشف جزئیات پرونده در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.