با شجاعت همسایه‌ها دزد آپارتمان گیر افتاد

آخرین عضو باند سرقت از منازل پایتخت هنگامی که قصد فرار از داخل خانه‌ای در پایتخت را داشت خود را در جمع همسایه‌ها دید و توسط آنها دستگیر شد.

به‌گزارش تازه‌نیوز، هجدهم فروردین ماه امسال، یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از دستگیری یک سارق منزل خبر داد. دقایقی بعد گروهی از مأموران کلانتری نارمک راهی محل حادثه در خیابان سبلان شده و با سارقی روبه‌رو شدند که توسط مردم دستگیر شده بود. آنطور که شاهدان می‌گفتند متهم هنگام خروج از خانه‌ای که خالی از سکنه بود دستگیر شده بود. در این شرایط متهم به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او مدعی بود به تنهایی برای سرقت وارد خانه شده بود اما وقتی بازجویی‌های تکمیلی از او در پایگاه چهارم پلیس آگاهی ادامه یافت، اعتراف کرد که با همدستی ۲نفر دیگر دست به سرقت زده است.

به نقل از همشهری، او گفت: ما ۳نفر بودیم که برای سرقت وارد خانه شدیم اما هنگام خروج همدستانم همراه با اموال مسروقه از آنجا فرار کردند و من توسط مردم دستگیر شدم. به‌دنبال اعترافات متهم، مأموران با مجوز قضایی راهی مخفیگاه همدستانش شدند و آنها را نیز دستگیر کردند. دستگیرشدگان به سرقت منزل با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و گفتند از فروش اموال مسروقه ۵۰میلیون تومان نصیب‌شان شده است و انگیزه‌شان از سرقت تامین هزینه‌های مواد‌مخدر مصرفی‌شان بود. سرهنگ سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: با اعتراف صریح متهمان هر ۳ سارق با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری مالخر و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.