پسر نماینده بروجرد با باتوم به ماموران حمله کرد

همه‌چیز درباره درگیری نماینده مجلس به‌خاطر برادر مجرمش/ دادستان: خانم نماینده دروغ می‌گوید!

درباره دستگیری برادر نماینده زن بروجرد در مجلس و رفتارهای این خانم جزئیات تازه‌ای منتشر شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، دستگیری حمیدرضا مقصودی برادر فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس به جرم کلاهبرداری و فروش مال غیر با رفتار عجیب این نماینده در زمان دستگیری برادرش همراه شد.

نماینده مردم بروجرد و پسرش در  کلیپ منتشرشده‌ای با مأمورانی که برای دستگیری برادر وی اقدام کرده‌اند درگیر شده و سعی می‌کنند با جنجال و سروصدا مانع دستگیری برادر وی که محکوم به کلاهبرداری شده است، بشوند.

این رفتار نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس با انتقاد گسترده مردم در فضای مجازی همراه شده که چرا یک نماینده که خود باید به قانون تمکین کند، این‌چنین مانع اجرای قانون می‌شود! مردم پس‌از این اقدام خواهان برخورد قاطع مراجع ذی‌صلاح با او هستند تا درس عبرتی برای قانون‌شکنان و قانون‌گریزان شود.

دفاع نماینده بروجرد: چادر از سرم کشیدند

نماینده بروجرد سه روز بعد از این ماجرا در اظهارنظری بیان کرده که چند نفر با هویت‌های نامشخص شبانه در پمپ بنزین برادرش را دستگیر کرده و این افراد قبل از این‌که اقدامی کنند، ابتدا به وی و برادرش هجوم آورده، آن‌ها را مورد ضرب‌وشتم قرار داده و چادر از سرش کشیده‌اند!

اما دادستان بروجرد صحبت‌های نماینده بروجرد را رد کرد و گفت: سخنان او در حالی مطرح می‌شود که وی به‌جای عذرخواهی از افکار عمومی و مراجع قانونی فرار رو به جلو را در پیش گرفته است.

جرم برادر نماینده مجلس و ماجرای دستگیری حمیدرضا مقصودی

به نقل از تسنیم، سجاد بیرانوند اظهار داشت: حمیدرضا مقصودی برادر فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس به اتهام فروش مال غیر به پنج سال حبس قطعی محکوم شده و شاکی خصوصی دارد. حکم جلب برادر خانم نماینده بهمن‌ماه سال گذشته صادر شد و در اختیار ضابطین قرار گرفت، ولی فرد محکوم پس از اطلاع از صدور برگ جلب متواری شد. چندین بار جهت جلب به درب منزل برادر نماینده بروجرد و اشترینان مراجعه شده است که خود را معرفی نکرد و برگ جلب وی در اختیار ضابطین قرار گرفت.

باتوم پسر نماینده بروجرد در پمپ بنزین

حمله پسر نماینده به مأموران

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد ادامه داد: اطلاعاتی مبنی بر این‌که محکوم در شامگاه ۱۴۰۱/۱/۲۷ در خودروی نماینده مجلس حضور دارد و در یکی از پمپ‌بنزین‌های شهر در حال سوختگیری است به ما واصل شد، لذا بلافاصله سه نفر از مأمورین واحد جلب دادسرای بروجرد با خودروی سازمانی دادسرا در محل حاضر و پس‌از معرفی خود از محکوم می‌خواهند که جهت اجرای محکومیت همراه آن‌ها به کلانتری بروند. مأموران واحد جلب به‌محض رؤیت متهم خود را معرفی و سپس اقدام به جلب او می‌کنند، اما خانم مقصودی به‌همراه پسرش حین اجرای مأموریت اقدام به درگیری با مأموران می‌کنند و حتی پسر او نیز با باتوم به مأموران حمله می‌کند!

این مطالب را هم بخوانید:

اظهارات نماینده بروجرد کاملا کذب است

بیرانوند گفت: محکوم در مقابل ارائه حکم جلب مأموران مقاومت شدید می‌کند و با آنان درگیر می‌شود که خانم مقصودی و پسرش همان‌طور که در فیلم‌های ضبط‌شده مشخص است سعی در رهایی محکوم از دست مأموران می‌کنند که موفق نمی‌شوند و فرد محکوم در هرحال به کلانتری دلالت داده می‌شود. محکوم جهت اجرای محکومیت تحویل زندان این شهرستان شده است، اما با تصاویری که از دستگیری برادر نماینده بروجرد بعد از چند روز در فضای مجازی منتشر می‌شود، فرد نماینده برای فرار از پاسخ‌گویی به افکار عمومی اقدام به نشر اکاذیب کرده است.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد ضمن تکذیب سخنان نماینده بروجرد و اشترینان افزود: او در توضیح کلیپ منتشرشده گفته که افرادی که برادرش را دستگیر کرده‌اند مأمورین انتظامی نبوده‌اند در صورتی که اظهارات وی کاملاً کذب است.

 ارسال تخلف نماینده به شورای نگهبان

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد عنوان کرد: مأموران کلانتری محل پس‌از چند دقیقه و ادامه تمرد فرد محکوم با لباس نظامی در محل حاضر که باز فرد محکوم و شخص نماینده تمکین به قانون نداشته و به اعمال خلاف قانون خود ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: دادستانی قطعاً علیه شخص نماینده مجلس و فرزندش  به اتهام تلاش برای خلاصی محکوم از مجازات اعلام جرم می‌کند. نماینده شهرستان پس‌از دستگیری حمیدرضا مقصودی بلافاصله با من تماس گرفت، فاطمه مقصودی تقاضای آزادی برادرش را داشت که به وی گفته شد چون برادرش حکم جلب را دارد باید به زندان معرفی شود.

این مطالب را هم ببینید:

بیرانوند با اشاره به این‌که نماینده بروجرد و اشترینان طی تماس‌های مکرری با مقامات قصد آزادی برادرش را داشت اما جواب منفی می‌گرفت، اظهار داشت: وی را برای تفهیم بیشتر همان فردای روز جلب دعوت کردیم که به دادسرا بیاید و صبح یک‌شنبه پس‌از حضور در دفتر برای وی توضیح دادیم که چون جلب قطعی است، نمی‌توانیم متهم را آزاد کنیم.

وی با بیان این‌که فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان قصد سیاه‌نمایی داشته که کارش جرم بوده و در فیلم‌های پخش‌شده نیز کاملاً مشخص است که وی برادر خود را فراری می‌دهد، افزود: اعلام جرم علیه این نماینده کرده‌ایم، همچنین صورتجلسه تخلف وی را نیز برای شورای نگهبان ارسال کرده‌ایم.

2 نظر
  1. حمید کلباسی

    خدایا ؛ صاحب ما را برسان

  2. داود

    کسانی که موجبات راه یافتن این نماینده ضعیف النفس را به مجلس فراهم کردند تا ابد مدیون مردم بروجرد خواهند بود؛اگر لجاجت و حماقت برخی به ظاهر انقلابی نبود،هرگز این شخص نمی توانست در جایگاه مهم نمایندگی مردم قرار بگیرد و این همه آبرو ریزی حاصل نمی شد.لعنت خدا بر منافقین وساده لوحان بدتر از منافق.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.