سخنگوی استقلال: تا آخر فصل برای پرداخت بدهی استراماچونی وقت داریم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: تا پایان این فصل فرصت داریم که بدهی آندره‌آ استراماچونی را بپردازیم و نگران بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نیستیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال، به دلیل دریافت نکردن بخشی از مطالبات خود از این تیم به فدراسیون بین‌المللی فوتبال شکایت کرده است. دیروز حکم این پرونده به استقلالی‌ها اعلام شد که بر اساس آن این باشگاه باید یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۹ یورو به استراماچونی بپردازد.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال درباره این پرونده گفت: استراماچونی از چند ماه پیش موضوع شکایت خود را دنبال می‌کرد و باشگاه هم تلاش کرد با اسنادی که در اختیار دارد، مبلغ پایین‌تری را به او بپردازد.

وی افزود: استراماچونی یک میلیون و ۶۸۰ هزار یورو درخواست کرده بود که فیفا بخشی از آن را تایید کرده است. اما اسنادی در اختیار داریم که می‌توانیم این حکم را از این هم کمتر کنیم. هنوز فرصت داریم که اسناد حکم را از فدراسیون بین‌المللی فوتبال درخواست و سپس به دادگاه عالی ورزش شکایت کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر برای پیروزی در این پرونده امید دارید؟ گفت: برخی مدیران پیشین باشگاه معتقد بودند که اگر استراماچونی وارد دعوا با باشگاه شود سه میلیون یورو جریمه می‌شویم و باید ظرف یک هفته هم آن را بپردازیم اما این ۲ ادعا رد شد. هم جریمه فیفا بسیار کمتر از آن مبلغ است و هم همچنان فرصت تجدیدنظرخواهی داریم. امید داریم که این رای را بشکنیم.

وی ادامه داد: این اتفاق هیچ تاثیری در پنجره نقل و انتقالاتی ما چه در حال حاضر و چه در نیم‌فصل نخواهد داشت و تا پایان فصل فرصت داریم که مبالغی را که در نهایت محکوم به پرداخت آن می‌شویم به استراماچونی بپردازیم. هیچ جای نگرانی نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.